Erandio

Jado Ikastetxea

Colegio maristas de 2 a 16 años

jado-ikastetxea-kristau-eskola

Jado ikastetxea es un colegio concertado cuya entidad titular es la Fundación Escuelas Jado de Erandio.

Sigue la línea pedagógica Marista, lo que le confiere un carácter singular en este municipio.

En la actualidad, cuenta con dos edificios, situados en las calles Tartanga y Geltoki.

Tartanga, 13
48950 Erandio
Bizkaia

689Alumnos

• Modelo B
  • Modelo D

• Extraescolares

Jado Erandion oso sustraiturik dagoen ikastetxea da. Herritarrek ezagutzen gaituzte, eta ondotxo dakite zelakoa den gure hezkuntza-sistema.

Garbiñe Basterra, Profesora

Gertutasuna azpimarratuko nuke. Jado Ikastetxean guztiok gaude babestuta, bai ikasleak, bai irakasleak, bai familiak. Guztiok bat gatoz hezkuntza proiektuarekin.

Eguzkiñe Etxeberria, Profesora

Irakasleak oso hurbilak dira. Nire prestakuntza ona izan da, eta uste dut prest nagoela beste ziklo bat egiteko.

Sendoa Blanco, Alumna

Jadon pertsonak dira garrantzitsuenak, eta ni pertsona naizen neurrian, garrantzitsua naizela sentitzen dut. Orobat, balio etikoei garrantzia ematen zaie Jadon.

Iera Llona, Alumna