Lanbide Heziketako matrikulazioa.

Aucouturier psikomotrizitatearen bitartez...

haurren heldutasuna eta segurtasuna indartzen.

Aukera Topaketa 2022 jardunaldiaren laburpena

Ikas komunitatea ezbiolentzian trebatzen

Indarkeriarik gabeko eta bakearen eskola-eguna, urtarrilak 30.

Cambridge Azterketak

Martxoko deialdirako izen-ematea zabalik otsailaren 4a arte.

STEAM Euskadi

Kristau Eskola sareko 52 ikastetxe estreinatuko dira Eusko Jaurlaritzak sustaturiko programan zeinak helburu duen hezkuntza zientifiko-teknikoa sustatzea.

IKASTURTE HASIERAKO EKITALDIA 2021

Birpentsa dezagun etorkizuneko hezkuntza

NEXT jaio da, etorkizuneko hezkuntzari buruzko galdera berriei erantzuteko proiektua, puntako adituen ikuspegiaren bidez.

Bilatzaile aurreratua

125Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

125 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Me gusta el colegio Nazareth-Salesianas porque es muy acogedor, alegre y todo el mundo te ayuda. Aquí es fácil tener amigos, aprender y disfrutar.

Guzmán Ibarrondo

Irakasleen artean oso harreman ona dugu eta elkar laguntzen dugu. Gustora ari naiz nire lanean. Egiten dudan lanak asko betetzen nau.

Jaione Ituarte, Irakaslea

Egunero ikasleen gertutasuna sentitzeak eta bakoitzak dituen beharretan lagundu ahal izateak, zentzua eta bizipoza emanten dio gure lanari.

Ainhoa Lopez, Irakaslea

Niri gure eskola asko gustatzen zait. Pila bat ekintza egiten ditugu eta oso ondo pasatzen dut.

L.B., Ikaslea

El ambiente que hay entre los profesores y alumnos es muy cercano, no solo en lo académico sino también lo personal. Las nuevas tecnologías que usamos, es una manera fácil y dinámica de y llegar los conocimientos.

Gabriel Cretu, Ikaslea