GuGan

"Adimen emozionalean hezi, ongizatean hazi". Kristau Eskolako ikastetxeetan ongizatea sustatzeko programa.

GuGan liburua

Marko teorikoa eta haren aplikazioaren oinarriak biltzen ditu, baita ikastetxe pilotuen praktika onak ere

Aucouturier psikomotrizitatearen bitartez...

haurren heldutasuna eta segurtasuna indartzen.

Aukera Topaketa 2022 jardunaldiaren laburpena

Ikas komunitatea ezbiolentzian trebatzen

Indarkeriarik gabeko eta bakearen eskola-eguna, urtarrilak 30.

STEAM Euskadi

Kristau Eskola sareko 52 ikastetxe estreinatuko dira Eusko Jaurlaritzak sustaturiko programan zeinak helburu duen hezkuntza zientifiko-teknikoa sustatzea.

IKASTURTE HASIERAKO EKITALDIA 2021

Birpentsa dezagun etorkizuneko hezkuntza

NEXT jaio da, etorkizuneko hezkuntzari buruzko galdera berriei erantzuteko proiektua, puntako adituen ikuspegiaren bidez.

Bilatzaile aurreratua

125Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

125 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Gure eskolan ikasketa maila benetan ona da eta irakasleek beti daude prest laguntzeko ikasleei, bere ordutegiz kanpo barne. Ikasleen arteko giroa ere harrigarria da eta hori atsegin zait.

Nagore Casado, Ikaslea

Irakasleekiko harremana aipatuko nuke ezaugarri positiboen bezala. Denok elkar ezagutzen genuen. Guraso, irakasle eta ikasleen erlazioa zuzen zuzenekoa zen.

Ainhoa Beristain, Ikasle ohia

Niri gure eskola asko gustatzen zait. Pila bat ekintza egiten ditugu eta oso ondo pasatzen dut.

L.B., Ikaslea

Lo que más valoro de mis años en el colegio es la cantidad de amigos y amigas que he podido hacer y todo lo que de ellos y con ellos he aprendido.

Javier Puente, Ikaslea

Izugarrizko konfidantza eta ongi etorria eman zidaten, bai irakasleek eta baita familiek ere.

Barkartxo Mendez