GuGan

"Adimen emozionalean hezi, ongizatean hazi". Kristau Eskolako ikastetxeetan ongizatea sustatzeko programa.

GuGan liburua

Marko teorikoa eta haren aplikazioaren oinarriak biltzen ditu, baita ikastetxe pilotuen praktika onak ere

Aucouturier psikomotrizitatearen bitartez...

haurren heldutasuna eta segurtasuna indartzen.

Aukera Topaketa 2022 jardunaldiaren laburpena

Ikas komunitatea ezbiolentzian trebatzen

Indarkeriarik gabeko eta bakearen eskola-eguna, urtarrilak 30.

STEAM Euskadi

Kristau Eskola sareko 52 ikastetxe estreinatuko dira Eusko Jaurlaritzak sustaturiko programan zeinak helburu duen hezkuntza zientifiko-teknikoa sustatzea.

IKASTURTE HASIERAKO EKITALDIA 2021

Birpentsa dezagun etorkizuneko hezkuntza

NEXT jaio da, etorkizuneko hezkuntzari buruzko galdera berriei erantzuteko proiektua, puntako adituen ikuspegiaren bidez.

Bilatzaile aurreratua

125Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

125 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Gure ikastetxean giro atsegina eta jatorra lortzea da gure helburuetako bat. Horretarako, ekintza ezberdinetan, Hezkuntza Komunitatea osatzen dugun partaide guztion esku-hartzea bultzatzen dugu.

Javier Bastarrika, Irakaslea

Soy antigua alumna y profesora. Estoy encantada de trabajar aquí. Puedo apreciar una evolución muy positiva en cuanto a aspectos académicos desde que yo era pequeña.

Ainhoa Castañeda, Irakaslea

El profesorado nos ayuda en todas las asignaturas y nos enseñan cosas nuevas cada día

Rebeca, Ikaslea

Gurean hezitzaile talde konprometituta daukagu, beti elkarrekin lanean eta etorkizuneko erronkei begira; ikasleen ongi izatea eta garapen osoa lortze aldera. Hori guztia familiekin elkarlanean, noski.

Alfredo Sarriugarte, Irakaslea

“Eskola gogoko dut etorkizunerako prestatu eta pertsona hobeak izaten laguntzen digutelako. Denak berdinak garelako. Lagun pila egiteaz gain, oso ongi pasatzen dugulako eta irakasleak hurbil ditugulako, beti laguntzeko prest.”

Ikaslea