Azpeitia

Iraurgi

0 urtetik 18 bitarterako ikastetxe berritzailea

iraurgi-ikastetxea-kristau-eskola

Iraurgi Ikastetxean kalitatezko XXI.mendeko Hezkuntza 0 urtetik 18 urtearte eskaintzen dugu.

Gertuko harremana eta familien beharretara moldatuta lan egiten dugu. Baloretan eta herrian errotutako heziketa bat suspertzen dugu.

Guretzat, ikaslea da bere heziketaren protagonista, horregatik, haurren emozioak kontuan hartu, ziandu eta errespetatzen ditugu.

Horretarako, adiben anitzetan oinarritutako heziketa bat jarraitzen dugu: metodologia elkareragile eta lan koperatiboa, euskaratik eleaniztasunera, estimulazio goiztiarra, esperimentazio ikasketa, IKTak gelan barneratuta.

2018/19 ikasturtean, 0-12 urte bitarteko ikasleak eraikin eraberrituan bilduko dira. Eraikin hau, bereziki talde koperatibotan lan egiteko prestatua dago.

Etxe Alai 18
20730 Azpeitia
Gipuzkoa

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Heziketa Berezia

• D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Iraurgi,datorren ikasturtean, hobeagoa izango da, denak batera egongo garelako eta gauza berri gehiago edukiko ditugulako

Nahia Azpiazu, Ikaslea

Iraurgi ikastetxeak, azken urte hauetan aldaketa handiak jasan ditu. Erronka hauek gainditzeko elkarlana, errrespetua eta ilusioa ezinbesteko osagaiak izan dira hezkuntza komunitate osoan.

Karmele Alkorta, Irakaslea

Iraurgi ikastetxea, niretzako eskola bat izateaz gain bigarren familia bat ere ada. Harrigarria da ikasleen eta irakasleen arteko erlazioa eta beti bata besteari laguntzeko prest gaude

Joseba Azpillaga, Irakaslea