Andoain

La Salle Berrozpe

La Salle-ko itundun ikastetxea

la-salle-berrozpe-ikastetxea-kristau-eskola

La Salle Berrozpe bikaintasunean eta eraginkortasunean oinarrituriko proiektu amankomun bat duen ikastetxe bat da, eta hiru ardatz nagusion bidez garatzen du (gure balioak).

Alde batetik pertenenzia, La Salle Berrozpe ikastetxea gizatalde baten proiektua delako eta kudeaketan etengabeko hobekuntzan parte hartzen du, ilusioz beterik aritzen da eta oso ongi prestaturik dago. Bestetik berrikuntza ikastetxea aitzindaria delako berriztapen metodologikoan eta teknologikoan, eta kalitatearen kudeaketan. Eta azkenik iraunkortasuna, ingurumen-, gizarte- eta ekonomi-iraunkortasunarekiko kontzientzia sustatzen duelako.

La Salle etorbidea, 5
20140 Andoain
Gipuzkoa

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Lanbide heziketa
  • Heziketa Berezia

• D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Udalekuak
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Oroitzapen onak ditut eta irakasleak oso hurbilak dira, beraiekin beti konta dezakezu maila pertsonalean eta profesionalean. La Salle Berrozpek hezkuntza maila oso ona du.

Cristina Palmero, Ikasle ohia

La Salle Berrozpe Ikastetxea para mí es como otra casa. Los profesores y amigos son como una familia. Conozco a la mayoría de los profesores desde pequeña, pero tanto con los que conozco como con los nuevos enseguida puedes tener confianza con ellos, casi son como padres.

Itxaro Aizpurua, Ikaslea

La Salle Berrozpe Ikastetxeko langileak elkarrenganako zubiak eraikitzen jarduten gara egunerokoan, harreman profesionalaren mugak gainditu eta adiskidetasunezko erlazioak sustatuaz.

Marcos Roca