Donostia / San Sebastián

Jesuitinas Donostia – Nuestra Señora de Aránzazu

0 urtetik 18 bitarteko itundun ikastetxea

Gipuzkoa mailan Nazioarteko Batxilergoko (IB)® Diploma Programa eskaintzen duen ikastetxe bakarra gara. Mundu osoko unibertsitateen artean onarpen handia duen hezkuntza-eredua da hau, zorrotza eta kalitatezkoa.

Nuestra Señora de Aránzazu ikastetxean 0 eta 18 urte bitarteko hezkuntza integral eta berritzailea eskaintzen dugu.

Gure gizartearen aniztasun kultural eta linguistikoari erantzunez, eleaniztasun goiztiarraren aldeko apustua egiten dugu, horretarako, metodologia berritzaileenak erabiliz. Horrez gain, SAT zentro aztertzailea gara.

Askotariko Adimenak zein Pentsamenduaren Kultura deritzonak Hezkuntza ulertzeko ikuspegi berria eskaintzen digu; ikasle bakoitza berezia da eta ezagutzak bereganatzeko erritmo eta modu desberdinak ditu.

Ikaskuntza prozesu eraginkorrena bilatu asmoz, ikaslearen motibazioa sustatzea dugu ardatz, eta horrela, ikasle autonomo, konprometitu eta sortzaileak hezi Ikasle bakoitzaren onena lortzeko egiten dugu lan, etorkizuneko gizarte hobea eraiki nahi baitugu elkarrekin.

Calle del Alto de Errondo, 121
20009 Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa

• Educación infantil
  • Educación primaria
  • ESO
  • Bachillerato

• D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Somos un claustro de profesores que crecemos personal y profesionalmente en un entorno de confianza y de amistad.

Ane Lizeaga, Irakaslea

Aquí nos formamos en nuevas metodologías para poder aplicarlas después en nuestras aulas. Periódicamente acudimos a charlas y formaciones y gracias a ello, vamos creciendo como educadores.

Aitor Moreno, Irakaslea

Valoramos mucho el sentirnos protagonistas de las actividades escolares. Además, sentimos que estamos en un entorno agradable donde nos tratamos con respeto y se interviene ante cualquier situación que altere el clima convivencial.

Rubén Hernández, Ikaslea