Amorebieta / Etxano

Karmengo Ama

Itundun ikastetxe karmeldarra

Webgunean sartu

Karmengo Ama Ikastetxean ebanjelioko baloreak bizi eta transmititzen doguz Karmeldar Misiolari Teresatarren Francisco Palau i Quer doatsua bere fundatzailearengandik jasotako karismaren arabera. Profesionaltasunez, koherentziaz eta inguruko beharrizanei erantzuteko sentiberatasunez lan egiten dogu.

Gure hezkuntza ekintzan, konpromisoagaz eta modu eraginkorrean familia, giza eta talde giroan eragiteko gai diren 0-16 urte bitarteko PERTSONAK hezten doguz. Horregatik, gure proposamen pedagogikoan Ikasketa eta Zerbitzu Solidarioa, Barnerakotasuna, Jasangarritasuna, Normaltasun Lingüistikoa eta Hezkidetza proiektuak garatzen doguz.

Familia giroa eta talde grina lan ardatz lez lantzen doguz.

Berrikuntzak eta etengabeko hobekuntzak errobotika, xakea, motxila digitala proiektua, Hizkuntza Trataera Bateratua eta Ikasketa Kooperatiboa sustatzera animatzen gaitue.

Gure ardatz nagusietan kanpo ebaluazioa dogu dagokion ziurtagiria lortuz: Urrezko BIKAIN, Eskola Jasangarria, IKT Heldutasuna, maila ertaina (Sare Hezkuntza Gelan) eta Kudeaketan Zilarrezko Q.

Sabino Arana 24
48340 Amorebieta / Etxano
Bizkaia

36Ikasgela

54Hezitzaileak

716Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Valoro mucho el esfuerzo del profesorado por incorporar nuevas metodologías que impulsan el aprendizaje significativo: son para mí un valor el ajedrez y el Tratamiento Integrado de las Lenguas

Aitor Arraeta, Irakaslea

Teknologia baharrezkoa izango da gure etorkizunean. Ordenagailuaz errezago ikasten dogu eta errobotikak arazoak konpontzera laguntzen gaitu.

Markel Zamalloa, Ikaslea

La acogida y la comunicación con las familias es fundamental en nuestro día a día. La estimulación temprana es una inquietud en nuestra etapa

Soraya Bernal, Irakaslea