Bilbao

Colegio Amor Misericordioso

Amor misericordioso karisma itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Amor Misericordioso ikastetxea Kristau Eskola sareko itunpeko ikastetxea da. Eskola irekia eta integratzailea. Ebanjelioko baloreak bizi eta transmititzen dituzte, Amor Misericordioso karismaren arabera, fundatzailea izan zen Ama Esperanza eredua izanik.

Berrikuntza eta kooperatiboki egindako lanaren alde apostu egiten dugu, proiektuka lan eginez eta ikasleen beharretara moldatuz gure hezkuntza eskaintza.

Gure eguneroko hezkuntza jardueretan biharko egunerako pertsonak haztea da gure helburua, gizarte anitz honetan konpetente izan daitezen.

Calle Urizar 1
48012 Bilbao
Bizkaia

23Ikasgela

44Hezitzaileak

455Ikasle

Hezkuntza maila

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Mi estilo de profesor se lo debo a este centro donde no sólo se enseña, sino que también se aprende y se mejora profesional y personalmente.

Aitor Uriarte, Irakaslea

Ikasleen jatorria, ahalmenak eta ezberdintasunak ez dira oztopo bat, aberastasun bat baizik. Ikasleak eta haien familiak laguntzen ditugu naturaltasunez, antsietaterik sortu gabe.

Itziar Varela, Irakaslea