Santurtzi

Karmetilen itundun ikastetxea

Webgunean sartu
san-jose-carmelitas-kristau-eskola

San José Carmelitasen Bizkaian erreferentzia-ikastetxea izan nahi dugu, eskaintzen dugun hezkuntza akademikoki goi mailakoa izateagatik, balioen hezkuntza garatzeagatik, aniztasunari arreta eskaintzeagatik eta ikasleei bakarkako arreta emateagatik.

Guzti hori, berrikuntza pedagogiko eta teknologikoak kontua hartuta eta eleaniztasuna bultzatuta.

Eta, batez ere, elkarbizitzarako giro ona sortuz. Azpimarratu nahi dugu ikasketa kooperatiboaren ezarpena Lehen hezkuntzan, EntusiasMAT programa didaktiko-pedagogikoaren erabilera matematika arloan, 1×1(ikasle bat, ordenagailu bat) proiektuaren sarrera edo ikasketa ingurune birtuala Lehen hezkuntzako 5. ikasmailatik aurrera. Izan ere, 2017 urtetik Sare_Hezkuntza_Gelan parte hartzen dugu. Programa honen xedea informazioaren eta komunikazioaren teknologiak irakatsi eta ikasteko prozesuetan barneratzea da.

ULIBARRI ikastetxeen hizkuntza normalkuntzaren gaineko programan ere parte hartzen dugu eta ingelesaren ikasketa bultzatzen dugu baliabide ezberdinak erabiliz: irakasgai bat ingelesez, ikasgelaz kanpoko jarduerak ingelesez edo jarduerak prestatuz ingeles-laguntzailearekin.

Ibilbide hau dela kausa, azken urteotan hainbat onarpen jaso dugu, besteak beste: Ohorezko Garbikide 2003 urtetik, Ikastetxe Jasangarriaren ziurtagiria, 2011 Zilar-Q (Kudeaketaren kalitaterako Euskal saria), IKT heldutasun ziurtagiria (erdi-mailakoa) eta Kirolarekiko eta Osasunarekiko eskoka konprometitua (brontze maila).

Parque de Santurtzi 7
48980 Santurtzi
Bizkaia

32Ikasgela

55Hezitzaileak

780Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Ikastexe honetan bi urte nituenetik ikasten dut eta esan behar dut ikasketen arloan oso maila ona daukala. Ikastetxean giro familiarra nabari daiteke eta irakasleak beti daude prest gu laguntzeko.

Jon Ortiz, Ikaslea

La educación en valores es más fácil en un ambiente familiar y cercano como el que tenemos, en el cual todos somos importantes.

Irune Tranche, Irakaslea

Nire seme-alabentzat gure ikastetxea aukeratu dut pertsonaren hezkuntza prozesua bere osotasunean garatzen duelako.

Idoia León, Irakaslea