Loiu

Haur hezkuntzatik DBH bitarteko ikastetxea

Webgunean sartu
P.-andres-de-urdaneta-kristau-eskola

Urdaneta Ikastetxeak Haur Hezkuntzatik Unibertsitateraino heltzen den hezkuntza eskaintzen du. Haur Hezkuntzako bi ikastetxe ditu berari atxikita: Bilboko San José – Urdaneta eta Getxoko El Carmen – Urdaneta, eta bertoko ikasleak zuzenean pasatzen dira Urdanetara euren zikloak amaitutakoan.

Bere estrategiari jarraituz, Ikastetxeak berrikuntzaren eta heziketa metodologia berrien alde egiten du, proiektuetan oinarritutako lana eta elkarrekiko lana erabiliz. Irakatsi-ikasteko prozesua egituratzeko zenbait proiektu ditu martxan: Proiektu hirueleduna, gaur egun Haur eta Lehen Hezkuntzan ezarrita dagoena; Zientzia eta Teknologia Proiektua, gai hauetan esperientziaren bitartezko irakaskuntzan oinarrituz, robotika eta programazioan prestakuntza emanez, eta maila guztietan IKT erabiliz; Balioetako Hezkuntza Proiektua, eta Aniztasunaren Trataera Plana.

Eukalitek Eusko Jaurlaritzaren Kudeaketa Aurreratuari Urrezko Aintzatespena eman zion.

Urdaneta Ikastetxeak ikasleen hezkuntza osatzeko arreta berezia ematen dio kirolari. Horretan zenbait ezagutza ofizial izan ditu, besteak beste, Eusko Jaurlaritzaren Kirolaren Saria, gazteen artean kirola bultzatzeko egiten duen lanagatik.

Lauroeta Etorbidea 6
48180 Loiu
Bizkaia

72Ikasgela

125Hezitzaileak

2015Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Urdaneta es un centro que procura llegar a cada uno de sus alumnos y alumnas y fomenta mucho la educación en valores. Además, hace una apuesta clara por la innovación y la mejora.

Elisa Blanco, Irakaslea

Lo que más me gusta del colegio es el buen trato por parte del profesorado y que me hace sentir en familia.

Ainhoa Rigal, Ikaslea

Disfruto en el Colegio Urdaneta por las posibilidades que me brinda de aprender y mejorar cada día y por el buen ambiente de trabajo con los compañeros.

Ibai Arrasate, Irakaslea