Eibar

NTRA SRA DE AZITAIN – LA SALLE EIBAR

La Salle-ko itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Eibarko La Salle Azitain Ikastetxeak 1. DBHtik (12 urte) 2. Batxilergora arte (18 urte) du heziketa eskaintza. La Salle Eibar ikastetxea, La Salle ikastetxeen esparru pedagogiko barruan, gure ikasleak etorkizuneko protagonista izateko eta gure gizartea eskuzabalago eta jasangarriagoa izateko prestatzen ditugu. Horretarako talde lana, ITB abiatuta ikasketa, teknologia berrien erabilera, dibertsitatearekiko errespetua, eleaniztasuna, sormena eta espiritu kritikoa bultzatzen dugu. Hezkuntza eragile guztien artean elkarlanean aritzen gara (familia, ikasle, irakasle eta ez irakasleak).

Gorosta Balle, 34
20600 Eibar
Gipuzkoa

12Ikasgela

26Hezitzaileak

321Ikasle

Hezkuntza maila

• Bachillerato

Hizkuntza eredua

• D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Ikastetxean asko ikasten dut. Lagunekin ondo pasatzen dut. Jai alaiak ospatzen ditugu. Oso gustura sentitzen naiz.

Ander Sola Aguirrezaldegui, Ikaslea

Eskola beste familia bat da. Bizitzarako hainbat esperientzia eta tresna elkarbanatzen diren familia bat, alegia. Eta batez ere, bizi-bizirik dagoena.

Aitor Veloso, Irakaslea

Batzutan eskolan egotea dibertigarria da eta ikasteko oso leku ona. Arlo batzuk zailak egiten zaizkit, baina ondo pasatzen dut.

Arrate Uribe, Ikaslea