Leioa

Iturdun ikastetxe eleanitza

Webgunean sartu
colegio-BVM-irlandesas-ikastetxea-kristau-eskola

BVM Irlandesas Ikastetxe katoliko itundua da, hizkuntza anitzekoa eta integrala gara, Ama Birjina Dohatsuaren, BVM, Institutuko zati, Mary Ward fundatzailearen karismarekin kutsatua. Pentsamolde irekia dugu, gizartearekin eta bizi garen ingurunearekin konprometitutakoa, Ebanjelioko baliotean oinarrituta.

Ikastetxea, eskaintzen dugun hezkuntza-kalitatea dela eta, inguruan ezaguna izatea nahi dugu. Ikastetxea hurrengo hauetan oinarrituta: Fedean eta balio pertsonalen garapenean oinarritutako hezkuntza. Ama Birjina Dohatsuaren, BVM, Institutuko hezkuntza-ereduarekin identifikatutako giza taldea. Emaitza akademiko onak, etengabeko hobekuntzarekin konprometitutako banakako arretaren, metodologia aktiboaren eta eguneratuaren bitartez lortutakoak.

Hizkuntza anitzeko prestakuntza, nagusiki ingelesa eta euskara, eta teknologia berriak menderatzea. Familiekin eta hezkuntza- eta gizarte-ingurunearekin lankidetzan lortutako prestakuntza. Baliabide pedagogiko eta ekonomikoen bikaintasun-printzipioetan oinarritutako kudeaketa.

Santsoena Auzoa 1
48940 Leioa
Bizkaia

49Ikasgela

90Hezitzaileak

1258Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
  • Eredu hirueleduna

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Una educación completa, en valores y académicamente, con profesorado comprometido, en un ambiente constructivo y en continuo proceso de progreso.

Carlos Nagore, Ikaslea

Un colegio que acompaña al alumnado en su evolución como persona, a la vez que, mediante la innovación, consigue estar siempre al pie del cañón.

Alba Pérez, Ikaslea

Se trata de un centro de identidad católica, en el que se han sabido conjugar unos valores basados en el pensamiento de su fundadora, Mary Ward

Begoña Irigoyen