Bilbao

Esclavas SC – Fatima

2 urtetik 18 bitarteko itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Esclavas SC-Fátima ikastetxea bi egoitzatan banatuta dago. 14 urtera arte Fatiman, inguru naturalean eta batxilergoa bukatu arte Tibolin, Bilboko erdigunean. Ikasleen heziketa integrala eskeintzen dugu 2 urtetatik 18 urtetara.

Berriztatzaileak gara eta 130 urteko ibilbidean gure ikastetxeko ezugarririk garrantzitsuenetarikoak hurbiltasuna eta familiarteko giroa izan dira.

Guretzak ikasleak ardatza dira, bakoitza bere berezitasunean, beti tutoreak eta irakasleak ondoan dituztelarik. Esclavas del Sagrado Corazón de Jesús-en (Fundación Educativa ACI) hezkuntza proiektua jarraitzen dugu, “Bihotzaren pedagogian” oinarrituta.

Ikasleak euren gaitasunak aurkitzen eta garatzen laguntzen ditugu mundu aldakor eta eleanitzan bizi izateko gai izan daitezen eta bakoitzaren barnean dagoen onena ematen gizarte bidezkoagoa eta solidarioagoa eraikitzeko.

Av. de Enekuri 70
48015 Bilbao
Bizkaia

32Ikasgela

55Hezitzaileak

773Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Combinamos exigencia y cariño, educamos con el corazón, creamos un clima acogedor en el que aprendemos a ser personas comprometidas, donde cada una descubre, desarrolla y aporta lo mejor que tiene a construir un mundo mejor.

Irakaslea

Convivimos y crecemos juntos, trabajamos mucho pero a gusto, y aprendemos, en un ambiente en el que nos sentimos queridos y valorados, cosas muy importantes para la vida: cultura, valores, ciencia, sentido,…

Irakaslea