Getxo

Santísima Trinidad

2 urtetik 16 bitarteko itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Santísima Trinidad Ikastetxea fedea, kultura eta bizitza kontuan hartuta, bizipen bateratuaz eta fedearen ospakizunaz arduratzen den eskola-elkartea gara. Beti errespetuzko giro aske batean, ikasleak ardatz hartuta, euren ahalmenak garatzen eta baloreez jabetzen laguntzeko prest. Bizitzari zentzua ematen dion Ituneko “Berri Ona”ren eskaintzarekin esplizituki konprometiturik. Eta, bereziki, gehien behar dutenei zuzendua.

Heziketa integrala eskaintzen dugulako nabarmendu nahi dugu geure burua, kristau balioak gune hartuta pertsona moduan nortasuna eratzeko eta hazteko.

Helburu hori lortzeko, irakasle eta pertsonal ez irakasle talde profesional bat bultzatzen dugu, etengabeko hobekuntzarekin eta berritzearekin konprometituta dagoena; aldi berean, hezkuntza zereginarekin konprometituta, beti ere Ikastetxearen oinarriekin bat eginda.

Batasuna sustatzeko giroa sortzen dugu, pertsonen aniztasuna eta dibertsitatea oinarritzat hartuta.

Horrez gain, plan pastoral eguneratu bat sustatzen dugu, eskola-elkarte osoak ezagutzen duena, eta ekintza zehatzak eta ekintza espezifikoak batzen dituena; ikastetxeko elkarbizitza-giroa eta erabaki estrategikoak besteak beste.

Algortako Etorbidea 108
48991 Getxo
Bizkaia

20Ikasgela

35Hezitzaileak

350Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Ikastetxe honetan bizitza guztia eman dut. Zalantzarik gabe duen onena irakasleak dira oso kalifikatuta daudenez gero, oso hurbilak dira. Bere alde onak eta aurkakoak dituzte, baina irakasten saiatzen diren balioak oso ondo daude.

Iñigo Díaz, Ikaslea

Yo estoy muy a gusto en este colegio, porque es muy confortable, esto me gusta porque como es un centro pequeño nos conocemos todos. Los profesores son buenos en su trabajo y tratan nos tratan muy bien.

Saúl Pera, Ikaslea

Hau da gure bigarren kurtsoa IKT proiektua egiten gaudena. Zenbait gelatan kanoi digitalak, arbela digitalak eta blogak ditugu. Orain munduan zehar ezagunak gara!

Tomás Medina