Bilbao

Maristak

Itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Maristak Bilbao ikastetxean gure ikasleen burua, gorputza eta bihotza zaintzen ditugu metodologia berritzaileenak erabiltzen ditugulako; beraien hazkuntza-prozesu osoan oso hurbil egoten garelako, arlo akademikoa indartuz baita barnekotasuna zainduz ere, emozioak landuz, aditasun intrapertsonala sustatuz, kristau mezura hurbilduz.

Ildo berean, elkartasun esparruak ahalbidetzen ditugu bizipen propioetan trasformatuko dituztenak lan kooperatiboaren baitan eta beraien garapenaren hasierako urteetatik.

Hizkuntza ezberdinetan, ingurune teknologikoan erraztasunez moldatu daitezen beharrezkoak izango zaizkien tresnak eskeintzeaz gain, kirola eta osasuna bultzatzen ditugu, ikasleak konpetenteago bihurtuko dituzten baliozko elementu gisa direlakoan.

Iturribide 78
48006 Bilbao
Bizkaia

52Ikasgela

85Hezitzaileak

1307Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• B eredua
  • D eredua
  • Eredu hirueleduna

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Aisialdia

Niri Maristak asko gustatzen zait irakasleak oso majuak direlako, eta extraeskolar asko daude eta niri extraeskolarrak asko gustatzen zaizkit. Eta ni ere oso pozik nago hemen egoteagatik eta ondo tratatzen didatelako.

Jon Larrinaga, Ikaslea

Betidanik egon naiz ikastetxe honetan ikasten, eta nire ustez aipagarriena dena egiten duzun erlazioa da: irakasleak oso majuak dira, txikitatik orain arte, laugarren DBHn nago, eta ikasleak ere bai, oso lagun onak egin ditut ikastetxean.

Paula Fernandez, Ikaslea