Bilbao

Pureza de María

Itundun ikastetxe katolikoa Bilbo zentroan

PUREZA-MARIA-BILBAO-KRISTAU-ESKOLA-

Pureza de Mariak konpromisoa hartzen du ikasle bakoitzako bere hazkunde pertsonalerako heziketarako baliabideak eskaintzen, eta errendimendu akademiko handiena, bizitzarako ikasketa eta egonkor eta iraunkorreko loturen sorkuntza. Bere familiekin konpromisoa hartzen du parte-hartzea laguntzen, informazio-trukea eta konpromisoen betetzea irakaskuntza talde bikanari esker, gure heziketa-proiektu katolikoa non berrikuntza eta tradizioa nahasita batzen diren.

Ikaslea gure proiektu guztietako eta hasten ditugun ekintza bakoitzetako gunea da

Emaitza akademiko onak urtero bermatuta ikusten dira era askotako onarpenekin, baina garrantzi berdina ematen zaio hazte balioetan; gure ikasleek konpromiso sozial sendoa lor dezatela desideratzen dugu, baita kontzienteak izatea mundu hobea eraikitzea bere eskuetan dagoela. Familiekiko kolaborazioarekin anizkun sentsibilizazioko eta boluntariotzako ariketak bultzatzen ditugu.

Avda. Sabino Arana, 5
48013 Bilbao
Bizkaia

• Haur hezkuntza