Ongi etorri!

Askorentzat gaur da ikasturte berriaren lehen lan eguna. Ikasleak egun gutxitan izango ditugu gure artean eta bitartean prestaketa lanetan murgildurik izango zarete gure antzera. Bidelagun gaituzue helduko zaizkigun erronka, proiektu eta ilusio berriei eusteko konpromezuan. 2021-2022 ikasturtea, #KristauEskola

Cambridge Azterketak

Matrikula epea zabalik iraila abenduko deialdirako

Etorkizunerako prest

Etorkizuna edozein dela ere, prest egongo dira.
Matrikulazioa urtarrilaren 18tik 29ra.

Birpentsa dezagun etorkizuneko hezkuntza

NEXT jaio da, etorkizuneko hezkuntzari buruzko galdera berriei erantzuteko proiektua, puntako adituen ikuspegiaren bidez.

Covid-19ari aurre egiteko jarduera plana

Ezagutu 2020-2021 ikasturtean Kristau Eskolako ikastetxeetan Covid-19ari aurre egiteko jarduera plana

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

125 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Nuestro colegio es un lugar donde se valora el desarrollo integral del alumnado, tratando de cuidar a las personas para que se sientan felices y plenas en el contexto escolar.

Nerea Pinedo, Irakaslea

El colegio Mary Ward es un manojo de cosas buenas, compañerismo, sinceridad, amabilidad...En mi opinión, no hay nadie que se quede fuera de ese círculo de la felicidad, y en el caso de que alguién venga un poco desanimado por las mañanas siempre hay alguien que te saca una sonrisa.

Lucía Cuenca, Ikaslea

Domina un ambiente de confianza desde el que se afrontan con madurez los problemas y conflictos, se viven de manera tranquila los nuevos retos, la gente se cuestiona con serenidad unos a otros, hay espacios para la risa, el compartir el descanso, el café, los juegos etc...

Irakaslea

Lehen gauzak jakitea zen garrantzitsua, orain egitea da garrantzitsuena.

Carlos, Aita

Ser un centro pequeño es algo muy grande.