Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Erraza dirudi. Baina guztiz garrantzitsua da. Heziketa ikasgaiak gainditzea baino zerbait gehiago delako. Haur bakoitzak promesa bat gordetzen duelako. Eta hezkuntza sistema potentzial horretara egokitu behar da. Horregatik gure hezkuntzaren ardatza oinarrietatik hasita ezagutzara heltzea da.

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Nazioartekoratzea

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Tenemos las ventajas de ser una pequeña escuela. Garantizamos una relación cercana y estrecha con las familias. Asimismo, adecuamos la educación a cada estudiante y les ayudamos a vivir en la sociedad actual.

Nahia Jauregi, Irakaslea

colegio-amor-misericordioso-sestao-kristau-eskola

Es un centro con ambiente familiar en el que me han inculcado valores que sin duda han hecho que entre el alumnado siempre haya habido respeto y compañerismo.

Leire Perez, Ikaslea

san-antonio-ikastetxea-kristau-eskola

Ikaslearen hezkuntza integrala helburu izanik, gurasoekin harreman estua zainduz, irakasle talde arduratsuz osatutako ikastetxe herrikoia gara.

Bidatz Loiti, Irakaslea

la-salle-legazpi-ikastetxea-kristau-eskola

Ser profesor/ra es un trabajo de mucha responsabildad. Ver crecer a nuestros/as alumnos/as es lo que nos mueve, nos motiva.

Dani Azurmendi, Irakaslea

san-jose-carmelitas-kristau-eskola

Nire seme-alabentzat gure ikastetxea aukeratu dut pertsonaren hezkuntza prozesua bere osotasunean garatzen duelako.

Idoia León, Irakaslea

urria

Arantzazu eta baloreak

• Oñati

Irakurketa-idazketa

Nola atera etekina zure liburutegi eta irakurketa guneei

• Hezitzaileak

Ikastetxeare liburutegia martxan jartzeko estrategien identifikazioa.  Topagune eta berrikuntza sormenerako hezkuntza baliabideen erdigune izan dadin.…

Nola atera etekina zure liburutegi eta irakurketa guneei

urtarrila

Aukera Topaketa

• Sarrera librea

otsaila

Autismoa. Gautena

• Sarrera librea

martxoa

Aukera

Ikastetxe ziberseguru bat lortzeko jarraibide eta aholkuak

• Durango
  • Hezitzaileak

Ikastetxeen ezaugarrietara moldatzen diren protokoloak ezartzeko oinarrizko jarraibideak erraztea.

martxoa

Gu Geu