Erakutsi zenidan

Gure bizitzan eta lanbidean lortzen dugunaren zati handi bat irakasle on bati zor diogu. Proiektu hau omenaldi bat da haientzat guztientzat.

Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Matrikula epea zabalik

Kalitate onena, prezio onenean eta zugandik gertuago.

Lehiaketa

IKT-en erabilera osasuntsu eta arduratsua sustatzeko martxan jarri dugun sareko ikastetxeen arteko lehiaketa

Birtualizazio mapa

Berrikuntza eta integrazio teknologiko prozesuan murgilduta dauden ikastetxeentzako bide orria.

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

Araba, Bizkai eta Gipuzkoan 128 ikastetxek osatzen dute Kristau Eskola, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Nik uste dut eskolan primeran dagoela irakasleek asko irakasten digutelako eta oso ondo. Azalpen oso onak ematen dituzte eta erraz ulertzen ditugu gauzak. Eskola, klaseak, jolastokiak, hemengo langileen arreta bikainekoa da nire iritziz.

Erika Martinez, Ikaslea

En este modelo de Bachillerato estudiamos materias en inglés y realizamos prácticas en empresas europeas lo que nos permite tener un primer contacto con el mundo laboral.

Sara Recalde, Ikaslea

Eskola beste familia bat da. Bizitzarako hainbat esperientzia eta tresna elkarbanatzen diren familia bat, alegia. Eta batez ere, bizi-bizirik dagoena.

Aitor Veloso, Irakaslea

Oso pozik eta gustora sentitu naiz ikastetxean daramatzadan 5 urteetan. Gure ikastetxearen ezaugarri nagusiena aniztasuna da eta etengabe lan egiten dugu aniztasun honi erantzun egokia emateko.

Rodrigo Abad, Irakaslea

Ver a mi hija con la alegria e ilusión con la que va al colegio todos los días, participar en las fiestas del colegio y otros eventos que se celebran, a mi ya me dice mucho.

Henar Martín, Ama