Aukera Topaketa, 2019ko urtarrilak 18an

EHAEko hezkuntza arloan diharduten guztie zuzendua. Matrikulazio epea zabalik abenduaren 20a bitarte. Kristau Eskolako langileak, plataforma bitartez. Gainontzekoek, azabala@kristaueskola.eus epostara mezua bidaliz. Anima zaitez!

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Nazioartekoratzea

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Egon naizen urteetan izugarrizko lagunak egin ditut eskolan.

Ignacio Lasa, Ikaslea

En nuestro cole nos conocemos todos. Nos gustan mucho las nuevas actividades que hacemos como los workshops solidarios o las actividades de Aprendizaje y servicio así como las actividades deportivas.

Asier Álvarez, Ikaslea

Somos un claustro de profesores que crecemos personal y profesionalmente en un entorno de confianza y de amistad.

Ane Lizeaga, Irakaslea

Del centro destacaría el clima de trabajo y la buena relación que tengo con el resto de compañeros, a pesar del poco tiempo que llevo. Eso hace que llegue con ilusión al colegio, y me sienta muy a gusto.

Isusko Loroño, Irakaslea

Hace más de 25 años que deje este, mi colegio, y hoy es el día que puedo seguir diciendo que es para mí un lugar especial.

Irune Zabalbeitia, Ikasle ohia

urtarrila

Aukera Topaketa

• Bilbao
  • Sarrera librea

otsaila

Autismoa. Gautena

• Donostia
  • Sarrera librea

martxoa

Aukera

Ikastetxe ziberseguru bat lortzeko jarraibide eta aholkuak

• Durango
  • Hezitzaileak

Ikastetxeen ezaugarrietara moldatzen diren protokoloak ezartzeko oinarrizko jarraibideak erraztea.

martxoa

Gu Geu