Matrikulazioa 2020

Hezkuntza eredu bat aukeratzea ez da aukeraketa sinple bat, askoz gehiago da. Matrikulazio epea irekia urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra arte.

Cambridge azterketak - Martxoko deialdia

Matrikula aldia zabalik otsailak 1a arte.

Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Garrantzitsuena, bizitzari aurre egoki egitea da

Lehiaketa

IKT-en erabilera osasuntsu eta arduratsua sustatzeko martxan jarri dugun sareko ikastetxeen arteko lehiaketa

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

Araba, Bizkai eta Gipuzkoan 128 ikastetxek osatzen dute Kristau Eskola, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Eskolan oso gustura nago. Oso dibertigarria da arbel digitalekin jolasak egitea. Jantokiko janaria oso goxo dago eta…aurten badaukagu rokodromoa!!!

Natalia Oliveria, Ikaslea

Es el colegio que acompañará a nuestros hijos y les formará como personas.

Edu Sagarribay, Aita

Irakasleek asko laguntzen dute egunerokotasuna hausten duten ekintzak prestatuz; etxean bezala sentitzen naiz ikasle eta irakasleekin oso harreman ona dugulako.

Mikel Catalina, Ikaslea

Es mi colegio, se imparten unos valores con unas metodologías innovadoras. La cercanía con las familias favorece nuestra labor docente

Zuriñe Bermejo, Irakaslea

Ikastexe honetan bi urte nituenetik ikasten dut eta esan behar dut ikasketen arloan oso maila ona daukala. Ikastetxean giro familiarra nabari daiteke eta irakasleak beti daude prest gu laguntzeko.

Jon Ortiz, Ikaslea