Etorkizunerako prest

Etorkizuna edozein dela ere, prest egongo dira.
Matrikulazioa urtarrilaren 18tik 29ra.

Birpentsa dezagun etorkizuneko hezkuntza

NEXT jaio da, etorkizuneko hezkuntzari buruzko galdera berriei erantzuteko proiektua, puntako adituen ikuspegiaren bidez.

2020-2021 kurtso hasiera

Ikasturte hasiera berria, non egungo errealitate berrian erronka berriei aurre egingo diegun.

Covid-19ari aurre egiteko jarduera plana

Ezagutu 2020-2021 ikasturtean Kristau Eskolako ikastetxeetan Covid-19ari aurre egiteko jarduera plana

Informazioa COVID-19aren aurrean

Informazioa eta laguntza ikasleei, familiei eta zentroei COVID-19 krisiari aurre egiteko.

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

128 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Más que un centro de estudios es una familia. Preocupados constantemente por el bienestar de los alumnos/as y su entorno familiar.

Mª Jesús Guevara, Ama

No sólo es el Centro en el que trabajo sino en el que he crecido como persona.

Laura Cantera, Irakaslea

Hacemos proyectos. Es otra manera de estudiar. Por ello, el examen no es lo único que nos puntúa para la evaluación.

Janire Alvarez, Ikaslea

Tan solo tres años aquí, pero con una impresión inicial sobradamente contrastada: el alumno es el eje de toda la labor de un equipo humano totalmente entregado a ello.

Sandra Sasiain

Jado Erandion oso sustraiturik dagoen ikastetxea da. Herritarrek ezagutzen gaituzte, eta ondotxo dakite zelakoa den gure hezkuntza-sistema.

Garbiñe Basterra, Irakaslea