Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Erraza dirudi. Baina guztiz garrantzitsua da. Heziketa ikasgaiak gainditzea baino zerbait gehiago delako. Haur bakoitzak promesa bat gordetzen duelako. Eta hezkuntza sistema potentzial horretara egokitu behar da. Horregatik gure hezkuntzaren ardatza oinarrietatik hasita ezagutzara heltzea da.

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure zerbitzuak

Cambridge

Kristau Eskola, ofizialki, Cambridge ESOL ES299-ko ikastetxe ireki bat da.

Familia - Eskola

Guraso eskola baino zerbait gehiago da. Hezkuntza programa bat, familien eta ikastetxeen arteko lankidetza sustatzeko.

Aniztu

Aniztu benetako eleaniztasuna sustatzeko Kristau Eskolak diseinatu duen proiektu bat da.

Eraldatuz

Heziberri 2020ko konpetentziak eta ikaskuntza eta irakaskuntzari buruzko azken teoriak integratzeko proiektu bat da.

Aukera

Egitasmoaren xedea da irakaskuntza prozesuetan baliabide teknologikoak gehiago erabiltzea eta orokortzea.

Osasuna eta kirola

Proiektuaren helburua da gizarte hobetzea, kirolaren bitartez balioen eta osasunaren inguruan heziz.

Kontalan

Zerbitzuak zerga, lan eta kontabilitateko zerbitzuak eskaini nahi dizkio hezkuntza sektoreari.

Bidaide

Kristau Eskolaren sarearen tresna bat da, erakundeen proiektu hezitzaile-pastoralen jarraipena bermatzeko, proiektu horiek indartu nahi dituzten erakundeentzat.

Pedagogia – Prestakuntza

Zerbitzuaren helburua da bere ikastetxe eta erakundeetan hezkuntzaren bikaintasuna sustatzea.

Gogoeta

Hezkuntza edo gizarte edukiak dituzten argitalpenen bilduma.

Neurozientzia

Gure proiektuen bitartez azken aurkikuntza zientifikoak integratzen ditugu gure ikasgelen egunerokotasunean.

Kudeaketa administratiboa

Kristau Eskola elkartutako erakunde eta zentroen zerbitzura dago, eta balioa ematen die, kudeaketa administratiboko zerbitzuen bitartez.

Zerbitzu pastorala

Zerbitzuaren bitartez ikastetxeei lagundu nahi diegu beraien eginkizun ebanjelizatzailean.

Gu Geu

Hezkuntza komunitatean adimen emozionala garatzeko proiektua.

Orientazioa eta tutoretza

Orientazioaren eta tutoretzaren bitartez, laguntza ematen dugu ikaslea bere proiektu pertsonal zein profesionalaren protagonista sentitu dadin.

Heziketa berezia

Programaren bitartez beharrezko tresnak eta prestakuntza ematen dizkiegu hezitzaileei erronka handi honi aurre egiteko.

Zerbitzu juridikoa

Hainbat espezialitate lantzen ditugu, eta bazkideei aholku eta laguntza ematen diegu indarrean dagoen araudiari buruz.

Soy alumna de 4º de ESO y entré al Colegio con 3 años. Me han pasado muchas cosas a lo largo de estos años pero tengo muy buenos recuerdos.

Irene Fernandez, Ikaslea

Kexatzea doanik denez, kexatzen gara. Hori bai, arrazoia dugunean, noski. Gaur egungo gazteei esaten digute, “la ley del mínimo esfuerzo” gurea dela baina, La Salleri esker, datorkigunari heltzeko prest egoten gara.

Iñaki Mendiluce, Ikaslea

Los mejores recuersos que tengo sobre mi vida, son las cosas positivas que tengo sobre mi colegio.

Asier Balda, Irakaslea

Colegio donde te sientes como en casa, todos los alumnos tenemos nombre y apellidos.

Ikaslea

nuestra-senora-de-aranzazu-kristau-eskola

Aquí nos formamos en nuevas metodologías para poder aplicarlas después en nuestras aulas. Periódicamente acudimos a charlas y formaciones y gracias a ello, vamos creciendo como educadores.

Aitor Moreno, Irakaslea

Hurrengo ekitaldiak

19 otsaila

Hezitzaileak

Barne eta kanpo komunikazioa haur hezkuntza eskaintzen duten KE-ko zentroetako zuzendarientzako.

20 otsaila

Hezitzaileak

Barne eta kanpo komunikazioa lehen hezkuntza eskaintzen duten KE-ko ikastetxeen zuzendarientzako.

21 otsaila

Effective english in primary

Irekia

Metodo eta estrategiak hizkuntzaren barneratzerako.

22 otsaila

Hezitzaileak

Barne eta kanpo komunikazioa KE-ko DBH eskaintzen duten zentroetako zuzendarientzako.

22 otsaila

Bertelsman Fundazioa