Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Osotasunean pertsonak izan daitezela, bereziki, inguruan dituztenekin

Ezagutu Kmmunity

Kristau Eskolaren nazioartekotze plana, Erasmus+

GuGeu

Hezkuntza-komunitatearen adimen emozionala garatzeko sortu dugun proiektua, batez ere, ikasleen eta irakasleen adimena sustatzeko.

Cambridge Azterketak

Prestakuntza onena, prezio onenean eta azterketak zure zentroan bertan.

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

Araba, Bizkai eta Gipuzkoan 128 ikastetxek osatzen dute Kristau Eskola, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Umeak eskolan gustora eta pozik ikustea nire motibazioa da

Bego Rebollo, Irakaslea

Irungo La Sallen metodologiak eta egiturak eguneratzen ari gara gure gazteek gizarteratze egoki bat eduki dezaten.

Ion Areso, Ikaslea

Niri gure eskola asko gustatzen zait. Pila bat ekintza egiten ditugu eta oso ondo pasatzen dut.

L.B., Ikaslea

Eskola txikia izateak laguntzen gaitu gure ikaslegoa ezagutzen. Nire ustez, hori da abiapuntua ikasle bakoitzeko ONENA ateratzeko.

Aritz Llarena, Irakaslea

“Taldearen baloreek norbanakoarenak baino bide luzeagotik eramaten gaituztela erakutsi digute. Beti ere, maitasuna eta begirunea elkarbizitzaren oinarri hartuta.”

Ikasle ohia