GuGeu - Adimen emozionala lantzeko programa.

Bullying-aren prebentzioa Adimen emozionalaren lanketa Bizitzarako trebetasunak Irakaslegoaren ongizatea Elkarbizitza positiboa

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure zerbitzu eta proiektuak

Cambridge

Kristau Eskola, ofizialki, Cambridge ESOL ES299-ko ikastetxe ireki bat da.

Familia - Eskola

Guraso eskola baino zerbait gehiago da. Hezkuntza programa bat, familien eta ikastetxeen arteko lankidetza sustatzeko.

Aniztu

Aniztu benetako eleaniztasuna sustatzeko Kristau Eskolak diseinatu duen proiektu bat da.

Eraldatuz

Heziberri 2020ko konpetentziak eta ikaskuntza eta irakaskuntzari buruzko azken teoriak integratzeko proiektu bat da.

Aukera

Egitasmoaren xedea da irakaskuntza prozesuetan baliabide teknologikoak gehiago erabiltzea eta orokortzea.

Osasuna eta kirola

Proiektuaren helburua da gizarte hobetzea, kirolaren bitartez balioen eta osasunaren inguruan heziz.

Kontalan

Zerbitzuak zerga, lan eta kontabilitateko zerbitzuak eskaini nahi dizkio hezkuntza sektoreari.

Bidaide

Kristau Eskolaren sarearen tresna bat da, erakundeen proiektu hezitzaile-pastoralen jarraipena bermatzeko, proiektu horiek indartu nahi dituzten erakundeentzat.

Pedagogia – Prestakuntza

Zerbitzuaren helburua da bere ikastetxe eta erakundeetan hezkuntzaren bikaintasuna sustatzea.

Gogoeta

Hezkuntza edo gizarte edukiak dituzten argitalpenen bilduma.

Neurozientzia

Gure proiektuen bitartez azken aurkikuntza zientifikoak integratzen ditugu gure ikasgelen egunerokotasunean.

Kudeaketa administratiboa

Kristau Eskola elkartutako erakunde eta zentroen zerbitzura dago, eta balioa ematen die, kudeaketa administratiboko zerbitzuen bitartez.

Zerbitzu pastorala

Zerbitzuaren bitartez ikastetxeei lagundu nahi diegu beraien eginkizun ebanjelizatzailean.

Gu Geu

Hezkuntza komunitatean adimen emozionala garatzeko proiektua.

Orientazioa eta tutoretza

Orientazioaren eta tutoretzaren bitartez, laguntza ematen dugu ikaslea bere proiektu pertsonal zein profesionalaren protagonista sentitu dadin.

Heziketa berezia

Programaren bitartez beharrezko tresnak eta prestakuntza ematen dizkiegu hezitzaileei erronka handi honi aurre egiteko.

Zerbitzu juridikoa

Hainbat espezialitate lantzen ditugu, eta bazkideei aholku eta laguntza ematen diegu indarrean dagoen araudiari buruz.

la-salle-legazpi-ikastetxea-kristau-eskola

Ser profesor/ra es un trabajo de mucha responsabildad. Ver crecer a nuestros/as alumnos/as es lo que nos mueve, nos motiva.

Dani Azurmendi, Irakaslea

Día a día compruebo en mi actual trabajo que lo que aprendí en Elizaran Ikastetxea me capacitó para llevar a cabo mis tareas profesionales. Estoy muy satisfecha.

Lara Rodriguez, Ikasle ohia

Ikastolara heltzen naizenean lagun asko ditudanez, haiekin jolasten seguru sentitzen naiz. Horretaz gain, eskolaz kanpoko ekintzak ere asko gustatzen zaizkit

Paula Mentxaka

El colegio es un centro familiar y cercano que fomenta la relación entre el profesorado y las familias.

Raquel Marañón, Irakaslea

Getxoko Areetako erdigunean kokaturiko ikastetxe honetan, B ereduko hezkuntza sistemaz gain, eleaniztasuna eta IKT-ak sustatzen dituen eta giro familiarra bermatzen duen zentroa dugu.

Patxi Garcia, Irakaslea