Informazioa COVID-19ren aurrean

Ikasle, familia eta ikastetxeentzako informazioa, COVID-19ren krisiari aurre egiteko.

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

Araba, Bizkai eta Gipuzkoan 128 ikastetxek osatzen dute Kristau Eskola, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Egon naizen urteetan izugarrizko lagunak egin ditut eskolan.

Ignacio Lasa, Ikaslea

El colegio me ha ayudado a crecer como persona y a darme cuenta de lo importante que es aprender nuevas cosas y enfrentarme a todo.

Ana Blázquez, Ikaslea

Voy con muchas ganas todos los días al colegio. En el otro me iba mal y ahora estoy centrado y apruebo todo. Me siento a gusto aquí

Endika Antolin, Ikaslea

Valoramos mucho el sentirnos protagonistas de las actividades escolares. Además, sentimos que estamos en un entorno agradable donde nos tratamos con respeto y se interviene ante cualquier situación que altere el clima convivencial.

Rubén Hernández, Ikaslea

Etxea, babestua egoteko lekua. Hazteko leku beroa, inoiz ahazteko sortua.

Karlos Arizkuren, Ikasle ohia