Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Erraza dirudi. Baina guztiz garrantzitsua da. Heziketa ikasgaiak gainditzea baino zerbait gehiago delako. Haur bakoitzak promesa bat gordetzen duelako. Eta hezkuntza sistema potentzial horretara egokitu behar da. Horregatik gure hezkuntzaren ardatza oinarrietatik hasita ezagutzara heltzea da.

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure proiektuak

Bat nator eskolarekin eta bere lan egiteko erarekin. Oso pozik sentitzen naiz ikasleei ematen zaien tratuarekin eta irakasleen ardurarekin ikasleenganantz.

María Poncela, Ikaslea

Si tienes algún problema, los profesores intentan ayudarte a solucionarlo. En clase estamos todos muy integrados y hay muy buen ambiente.

Mario Sanz, Ikaslea

nazaret-kristau-eskola

En este modelo de Bachillerato estudiamos materias en inglés y realizamos prácticas en empresas europeas lo que nos permite tener un primer contacto con el mundo laboral.

Sara Recalde, Ikaslea

Nuestro plus es formar personas con mayúsculas, sólidas en valores humanos. Nuestro acompañamiento constante y una formación académica de calidad.

Raquel Delgado, Irakaslea

presentacion-de-maria-donostia

Más que un centro de estudios es una familia. Preocupados constantemente por el bienestar de los alumnos/as y su entorno familiar.

Mª Jesús Guevara, Ama

iraila

Egileskubideak

• Durango
  • Hezitzaileak

Egileskubideak. Irakasle bezela ezartzeko eta ikasleekin gelan latzeko jarraibideak.

Arantzazu eta baloreak

• Oñati

Nola atera etekina zure liburutegi eta irakurketa guneei

Nola atera etekina zure liburutegi eta irakurketa guneei

• Hezitzaileak

Ikastetxeare liburutegia martxan jartzeko estrategien identifikazioa.  Topagune eta berrikuntza sormenerako hezkuntza baliabideen erdigune izan dadin.…

azaroa

Irakurketa-idazketa

urtarrila

Aukera

Aukera Topaketa

• Sarrera librea

otsaila

Autismoa. Gautena

• Sarrera librea

martxoa

Aukera

Ikastetxe ziberseguru bat lortzeko jarraibide eta aholkuak

• Durango
  • Hezitzaileak

Ikastetxeen ezaugarrietara moldatzen diren protokoloak ezartzeko oinarrizko jarraibideak erraztea.

martxoa

Gu Geu