Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Erraza dirudi. Baina guztiz garrantzitsua da. Heziketa ikasgaiak gainditzea baino zerbait gehiago delako. Haur bakoitzak promesa bat gordetzen duelako. Eta hezkuntza sistema potentzial horretara egokitu behar da. Horregatik gure hezkuntzaren ardatza oinarrietatik hasita ezagutzara heltzea da.

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure zerbitzu eta proiektuak

Cambridge

Kristau Eskola, ofizialki, Cambridge ESOL ES299-ko ikastetxe ireki bat da.

Familia - Eskola

Guraso eskola baino zerbait gehiago da. Hezkuntza programa bat, familien eta ikastetxeen arteko lankidetza sustatzeko.

Aniztu

Aniztu benetako eleaniztasuna sustatzeko Kristau Eskolak diseinatu duen proiektu bat da.

Eraldatuz

Heziberri 2020ko konpetentziak eta ikaskuntza eta irakaskuntzari buruzko azken teoriak integratzeko proiektu bat da.

Aukera

Egitasmoaren xedea da irakaskuntza prozesuetan baliabide teknologikoak gehiago erabiltzea eta orokortzea.

Osasuna eta kirola

Proiektuaren helburua da gizarte hobetzea, kirolaren bitartez balioen eta osasunaren inguruan heziz.

Kontalan

Zerbitzuak zerga, lan eta kontabilitateko zerbitzuak eskaini nahi dizkio hezkuntza sektoreari.

Bidaide

Kristau Eskolaren sarearen tresna bat da, erakundeen proiektu hezitzaile-pastoralen jarraipena bermatzeko, proiektu horiek indartu nahi dituzten erakundeentzat.

Pedagogia – Prestakuntza

Zerbitzuaren helburua da bere ikastetxe eta erakundeetan hezkuntzaren bikaintasuna sustatzea.

Gogoeta

Hezkuntza edo gizarte edukiak dituzten argitalpenen bilduma.

Neurozientzia

Gure proiektuen bitartez azken aurkikuntza zientifikoak integratzen ditugu gure ikasgelen egunerokotasunean.

Kudeaketa administratiboa

Kristau Eskola elkartutako erakunde eta zentroen zerbitzura dago, eta balioa ematen die, kudeaketa administratiboko zerbitzuen bitartez.

Zerbitzu pastorala

Zerbitzuaren bitartez ikastetxeei lagundu nahi diegu beraien eginkizun ebanjelizatzailean.

Gu Geu

Hezkuntza komunitatean adimen emozionala garatzeko proiektua.

Orientazioa eta tutoretza

Orientazioaren eta tutoretzaren bitartez, laguntza ematen dugu ikaslea bere proiektu pertsonal zein profesionalaren protagonista sentitu dadin.

Heziketa berezia

Programaren bitartez beharrezko tresnak eta prestakuntza ematen dizkiegu hezitzaileei erronka handi honi aurre egiteko.

Zerbitzu juridikoa

Hainbat espezialitate lantzen ditugu, eta bazkideei aholku eta laguntza ematen diegu indarrean dagoen araudiari buruz.

colegio-amor-misericordioso-bilbao-kristau-eskola

Ikasleen jatorria, ahalmenak eta ezberdintasunak ez dira oztopo bat, aberastasun bat baizik. Ikasleak eta haien familiak laguntzen ditugu naturaltasunez, antsietaterik sortu gabe.

Itziar Varela, Irakaslea

Ikastetxean daramadan hamasei urte hauetatik ditudan esperientzia aberasgarrienak: irakaslekiko hurbiltasuna eta eskolak proposatutako proiektuen patehartzea.

Paul Bengoetxea, Ikaslea

Zorioneko naiz nire alderdi profesionala eta bizi proiektua bat datozelako eta hezkuntza elkartean nire biderako bidaideak topatzen ditudalako. Eskerrak ematen ditut dudan bizitzagatik eta dudan bizipoz hori gainerako hezkuntza elkartekide guztiei kutsatzea da nire eguneroko erronka nagusietako bat.

Aitor Zulaika, Irakaslea

presentacion-de-maria-donostia

Nuestro esfuerzo se centra en crear vínculo entre la familia-escuela para acompañar al alumno/a en su desarrollo madurativo y garantizar la adquisición de competencias.

Jaione Arabaolaza, Irakaslea

centro-xabier-ikastetxea-kristau-eskola

Voy con muchas ganas todos los días al colegio. En el otro me iba mal y ahora estoy centrado y apruebo todo. Me siento a gusto aquí

Endika Antolin, Ikaslea