Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Atsegin dut dakitenagatik ez ezik, egiten duten ahaleginagatik aintzat har ditzatela

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Nazioartekoratzea

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Haurrak goxotasunez hezten ditugu, egunerokoan bizi dituzten erronkei segurtasunez aurre egiten ikas dezaten. Umeen berezitasunak kontutan hartuz, bakoitzaren gaitasunak indartzen ditugu. Beraien lehenengo irakasle edo “andereñoak” gara eta honek suposatzen duen erantzukizunak motibatzen gaitu gure eguneroko lanean.

Ane Iturriza, Irakaslea

Es un centro con ambiente familiar en el que me han inculcado valores que sin duda han hecho que entre el alumnado siempre haya habido respeto y compañerismo.

Leire Perez, Ikaslea

Ser un centro pequeño es algo muy grande.

Creo que el colegio trabaja desde el primer momento en la transmisión de valores y esto se manifiesta en lo cotidiano.

Josetxo Lapoujade, Irakaslea

Somos un claustro de profesores que crecemos personal y profesionalmente en un entorno de confianza y de amistad.

Ane Lizeaga, Irakaslea