Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Ona da hizkuntzak jakitea baina garrantzitsuagoa bihotzetik hitz egitea

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Nazioartekoratzea

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Gure ikastetxean berrikuntza metodogiko eta arkitektonikoan murgilduta gaude: ulermenerako irakaskuntza, pentsamendu ikusgarria eta kooperatiboan oinarrituz. Aldaketak harrera eta erantzun ezin hobeagoak izaten ari dira eta gu ezin gaitezke pozago egon.

Leire Robtina, Irakaslea

Nire seme-alabentzat gure ikastetxea aukeratu dut pertsonaren hezkuntza prozesua bere osotasunean garatzen duelako.

Idoia León, Irakaslea

Berton ikasi dut eta orain berton irakasten dut. Erronka bat beste baten atzetik dator gurean egunero eta prest gaude aurre egiteko.

Unai Matos, Irakaslea

Es el centro que me ha inculcado todos los valores necesarios para ser la persona que soy ahora.

Aitor Llano, Ikaslea

Tengo unos profesores/as muy cercanos con nosotros/as y nuestras familias, que nos acogen muy bien, que ponen muchísimo interés en las clases y nos ayudan mucho a todos los alumnos/as que, como yo, venimos de otros países.

Ricsy Ortez Velasquez, Ikaslea

martxoa

Aukera

Ikastetxe ziberseguru bat lortzeko jarraibide eta aholkuak

• Durango
  • Hezitzaileak

Ikastetxeen ezaugarrietara moldatzen diren protokoloak ezartzeko oinarrizko jarraibideak erraztea.

Informazio gehiago