Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Izan daitezela gizartean bizitzeko, entzuteko eta hitz egiteko gai diren helduak.

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Nazioartekoratzea

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Nuestro colegio es un lugar donde se valora el desarrollo integral del alumnado, tratando de cuidar a las personas para que se sientan felices y plenas en el contexto escolar.

Nerea Pinedo, Irakaslea

Voy con muchas ganas todos los días al colegio. En el otro me iba mal y ahora estoy centrado y apruebo todo. Me siento a gusto aquí

Endika Antolin, Ikaslea

El desarrollo personal y profesional de nuestros alumnos es lo primordial para nosotros; ser un Centro pequeño nos ayuda a conseguirlo.

Eva García, Irakaslea

Nuestro colegio es un valor por sí mismo. Un proyecto para formar personas íntegras,capaces de hacer bien su trabajo como muestra de su compromiso con la sociedad.

Joseba Mardaras, Irakaslea

Es el centro que me ha inculcado todos los valores necesarios para ser la persona que soy ahora.

Aitor Llano, Ikaslea