Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Izan daitezela gizartean bizitzeko, entzuteko eta hitz egiteko gai diren helduak.

131Ikastetxeak

90000Familiak

Bilatzaile aurreratua

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

130 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe Guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Nazioartekoratzea

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Mi estilo de profesor se lo debo a este centro donde no sólo se enseña, sino que también se aprende y se mejora profesional y personalmente.

Aitor Uriarte, Irakaslea

Este centro ha sido y sigue siendo mi refugio, donde el profesorado me ha brindado siempre la oportunidad de mostrarme tal y como soy.

Joana González, Ikasle ohia

En nuestro colegio destacaría la excelentes herramientas pedagógicas que nos ofrece el huerto e invernadero ecológicos para educarles y sensibilizarles en el cuidado de la naturaleza.

Marian Galán, Irakaslea

Fui alumno de Santa María Ikastetxea, después voluntario, profesor y Director. Somos una gran familia donde educamos mirando al futuro.

Alfonso Blazquez, Irakaslea

Llegué desmotivada y con ayuda de los profesores, cambié mi actitud y ahora me gustaría ser profesora de este Centro

María Díez, Ikaslea