Cambridge azterketak

Prestakuntza onena prezio onenean eta azterketak zure zentroan bertan.
Matrikulazioa irekia azaroaren 4ra arte.

Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Gustatuko litzaidake ulez dezan nahi izateak ez dakarrela beti lortzea.

Erresilientzia Erakunde Osasuntsuetan

Urriaren 25ean Eskola eta Baloreak ekitaldia antolatuko dugu Arantzazuko Santutegian.

Ezagutu GuGeu

Hezkuntza-komunitatearen adimen emozionala garatzeko sortu dugun proiektua, batez ere, ikasleen eta irakasleen adimena sustatzeko.

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

Araba, Bizkai eta Gipuzkoan 128 ikastetxek osatzen dute Kristau Eskola, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Geu

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Egunero ikasleen gertutasuna sentitzeak eta bakoitzak dituen beharretan lagundu ahal izateak, zentzua eta bizipoza emanten dio gure lanari.

Ainhoa Lopez, Irakaslea

“Taldearen baloreek norbanakoarenak baino bide luzeagotik eramaten gaituztela erakutsi digute. Beti ere, maitasuna eta begirunea elkarbizitzaren oinarri hartuta.”

Ikasle ohia

Un centro donde nos enseñan mediante proyectos y nuevas tecnologías (chromebook), los profesores son cercanos y nos cuidan como si fuéramos sus hijos.

Anne Milikua, Ikaslea

Abegikorra. Beste eskola batetik hona etortzean berehala integratuta sentitu nintzen

Erika Anei, Ikaslea

Die Mary Ward Schule steht für Werte wir Toleranz, Nächstenliebe und Gerechtigkeit und besticht durch ihr familiäres Arbeitsumfeld.

Franz Kerschbaum

urria