2020-2021 ikasturte hasiera

Ikasturte berri baten aurrean gaude, gaur egungo errealitate berriko errokei aurre egin beharko dioguna.

Covid-19ari aurre egiteko jarduera plana

Ezagutu ezazu 2020-2021 ikasturtean Kristau Eskolako ikastetxeetarako jarduera plana

Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

"Bizitzan ez duzu urrrutira igeri egingo, kostaldea begien bistatik galtzearen beldur bazara".
SONIA ZIANI. Surflaria, enpresaburua eta Kristau Eskolako ikasle ohia.

Informazioa COVID-19ren aurrean

Ikasle, familia eta ikastetxeentzako informazioa, COVID-19ren krisiari aurre egiteko.

Cambridge Azterketak. Abendurako deialdia zabalik

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

Araba, Bizkai eta Gipuzkoan 128 ikastetxek osatzen dute Kristau Eskola, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

La Salle Berrozpe Ikastetxeko langileak elkarrenganako zubiak eraikitzen jarduten gara egunerokoan, harreman profesionalaren mugak gainditu eta adiskidetasunezko erlazioak sustatuaz.

Marcos Roca

Escolapios, mi segunda casa. Un colegio en donde he encontrado reconocimiento y cariño tanto en el ámbito escolar como en el extra-escolar.

Kepa Arrieta, Irakaslea

De mi paso por el colegio me llevo multitud de valores que nos han transmitido los compañeros y profesores como el esfuerzo, la solidaridad y el respeto.

Irene Torralba, Ikaslea

Eskolan lan handia egiten dugu baina ondo eta eroso sentitzen gara, irakasleak beti laguntzeko prest daudelako eta txiki txikitatik bizitzaren balioak erakusten dizkigutelako.

Paul de Arriba, Ikaslea

Lo que más valoro de mis años en el colegio es la cantidad de amigos y amigas que he podido hacer y todo lo que de ellos y con ellos he aprendido.

Javier Puente, Ikaslea