EKAINEKO DEIALDIA

Matrikula epea zabalik

Etorkizunerako prest

Etorkizuna edozein dela ere, prest egongo dira.
Matrikulazioa urtarrilaren 18tik 29ra.

Birpentsa dezagun etorkizuneko hezkuntza

NEXT jaio da, etorkizuneko hezkuntzari buruzko galdera berriei erantzuteko proiektua, puntako adituen ikuspegiaren bidez.

2020-2021 kurtso hasiera

Ikasturte hasiera berria, non egungo errealitate berrian erronka berriei aurre egingo diegun.

Covid-19ari aurre egiteko jarduera plana

Ezagutu 2020-2021 ikasturtean Kristau Eskolako ikastetxeetan Covid-19ari aurre egiteko jarduera plana

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Guri buruz

128 ikastetxe baino gehiago Araba, Bizkai eta Gipuzkoan, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Irakaskuntza eredu berritzaileetan sinesten dugu ebaluazio hezigarria ardatz dugularik. Teoria aurrerakoiak praktikara eramaten ausartu gara, hala nola, DBHn ikasgairik gabeko eta eremuetan oinarritutako proiektua.

Nagore Murua, Irakaslea

Gune baketsua eta lasaia da, familiartekoa. Paraje eder hobezinez inguratua.

Iker Oar, Ikaslea

Aurten barnetegian filme bat egin dugu, ezin hobetu pasatu dugu elkarreikin!. Beste aldetik, klasean taldeka ordenagailuekin lan egitea oso ondo dago.

Estibaliz Romera, Ikaslea

Amusing and amazing English Project from kindergarden to Secondary level, leading to a B2 grade to face Highschool successfully anywhere!

Maribel Gomez, Irakaslea

Tan solo tres años aquí, pero con una impresión inicial sobradamente contrastada: el alumno es el eje de toda la labor de un equipo humano totalmente entregado a ello.

Sandra Sasiain