Erakutsi zenidan

Gure bizitzan eta lanbidean lortzen dugunaren zati handi bat irakasle on bati zor diogu. Proiektu hau omenaldi bat da haientzat guztientzat.

Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

Matrikula epea zabalik

Kalitate onena, prezio onenean eta zugandik gertuago.

Lehiaketa

IKT-en erabilera osasuntsu eta arduratsua sustatzeko martxan jarri dugun sareko ikastetxeen arteko lehiaketa

Birtualizazio mapa

Berrikuntza eta integrazio teknologiko prozesuan murgilduta dauden ikastetxeentzako bide orria.

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

Araba, Bizkai eta Gipuzkoan 128 ikastetxek osatzen dute Kristau Eskola, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

Artagan Ikastetxea etorkizunera egiten den bidaiaren garraiobidea da ikasleentzat. Konpromisoa, kultura, zientzia eta talde lana teknologia berrien laguntzaz jorratuz, XXI. menderako prestazen dira ikasleak, beti ere, Artagan espirituaren babespean.

Rubén Gamiz

Gizarteak egunero luzatzen dizkigu erronka berriak. Lantalde polita dugu, eta gure ikasleei, baita euren familiei ere, gure onena emanez, erronka horiei erantzuteko tresnak eskuratzen saiatzen gara. Elkarrekin trebatzea aberastasun itzela da.

Agurtzane Urbieta, Irakaslea

Ikasleen jatorria, ahalmenak eta ezberdintasunak ez dira oztopo bat, aberastasun bat baizik. Ikasleak eta haien familiak laguntzen ditugu naturaltasunez, antsietaterik sortu gabe.

Itziar Varela, Irakaslea

En este modelo de Bachillerato estudiamos materias en inglés y realizamos prácticas en empresas europeas lo que nos permite tener un primer contacto con el mundo laboral.

Sara Recalde, Ikaslea

La Salle Berrozpe Ikastetxea para mí es como otra casa. Los profesores y amigos son como una familia. Conozco a la mayoría de los profesores desde pequeña, pero tanto con los que conozco como con los nuevos enseguida puedes tener confianza con ellos, casi son como padres.

Itxaro Aizpurua, Ikaslea