Pertsonak hezten dituzten ikastetxeak

"Benetako arrakastaren neurria gainditutako oztopoetan datza".
LUCA SANGALLI. Futbolaria, ingeniaria eta Kristau Eskolako ikasle ohia.

Informazioa COVID-19ren aurrean

Ikasle, familia eta ikastetxeentzako informazioa, COVID-19ren krisiari aurre egiteko.

Ingelesa eta frantsesa udaran

Ingeles eta frantseseko udarako kurtsoak Kristau Eskolako hezitzaileentzat.

Bilatzaile aurreratua

128Ikastetxeak

90000Familiak

Euskadiko kristau ikastetxeen sarea biltzen duen elkartea gara, eta erreferentziazko hezkuntza proiektu bat eskaintzen dugu kalitateari eta berrikuntzari dagokionez.

Kristau Eskolan eredu propio bat daukagu, etorkizuneko pertsonak prestatzera zuzendua.

Nor gara

Araba, Bizkai eta Gipuzkoan 128 ikastetxek osatzen dute Kristau Eskola, eskaintza hezitzaile zabal bat barneratuz.

Ikastetxe guztiak

Gure proiektuak

Aukera

Ikas-irakaskuntzako prozesuetan baliabide teknologikoen erabilera areagotu eta orokortu nahi da sareko ikastetxeen aurrerapen trinkoa sustatzeko.

Aniztu

Eleaniztasunaren, hizkuntza trataera bateratuaren eta konpetentzia linguistikoaren bermea.

Gu Gan

Adimen emozionalaren garapena ezinbestekoa da gure hezkuntza-proiektuaren bila ari den pertsonaren hazkuntza integralerako.

Eraldatuz

Hezkuntzaren helburu eta xede diren oinarrizko konpetentziak erdiesteko diseinaturiko programa.

Kirola eta Osasuna

Kirola sustatzea baloreetan oinarritutako hezkuntzarako tresna eta bizimodu osasungarriaren promozio gisa.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Kmmunity (Nazioartekoratzea)

Gida eta akonpanamendu zerbitzua nazioartekoratze proiektuetan, Erasmus+.

La Salle no solo es un colegio, es una gran familia. Además de enseñarte materias, aprendes a formarte como persona.

Laura Mijangos, Ikaslea

Es un colegio donde prima el trato familiar, cercano con las familias, y el trato individualizado con los alumnos .

Eva Minguez, Irakaslea

El colegio es un centro familiar y cercano que fomenta la relación entre el profesorado y las familias.

Raquel Marañón, Irakaslea

Si tienes algún problema, los profesores intentan ayudarte a solucionarlo. En clase estamos todos muy integrados y hay muy buen ambiente.

Mario Sanz, Ikaslea

La Salle Berrozpe Ikastetxeko langileak elkarrenganako zubiak eraikitzen jarduten gara egunerokoan, harreman profesionalaren mugak gainditu eta adiskidetasunezko erlazioak sustatuaz.

Marcos Roca