Vitoria / Gasteiz

Niño Jesús Ikastetxea

Haur hezkuntzatik DBH bitarteko ikastetxe vedruna

Webgunean sartu
nino-jesus-ikastetxea-kristau-eskola

“Vedruna Hezkuntza” bezala ezagutzen den hezkuntza estiloa mantentzen dugu Niño Jesús Ikastetxean. Ezaugarrietatik mantentzen dugu: Norbanakoarekiko maitasuna. Eremu soil eta gertukoaren eraketa. Aniztasunaren trataera. Norbanakoan dagoen alderdi positibotik abiatutako motibazioa. Ongi egindako lana txalotzen duen irakaskuntza.

Fe kristautik eratortzen den heldutasunerako eta konpromiso sozialerako ibilbidea.

Gure oraina honegatik bereizten da: Balore kristauetan oinarritutako heziketa, gizarte plural honen erdian. Berrikuntza pedagogikoarekin jarraitu. Gure hiriaren eskakizun sozialei aurre egiteko egokitasun etengabeak egitea. Berritze proiektuei hezkuntza administratiboa onartzea. Kalitate Osoaren Gestioa.

Bto Tomás de Zumárraga,24
01008 Vitoria / Gasteiz
Araba

35Ikasgela

75Hezitzaileak

760Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Niri gure eskola asko gustatzen zait. Pila bat ekintza egiten ditugu eta oso ondo pasatzen dut.

L.B., Ikaslea

Gure eskolak, ertaina izanik, eskola handien eta txikien abantailak ditu. Txikien familiaritatea nabaritzen da eta, aldi berean, handien zerbitzuak bermatzen ditugu.

Angel Pichot, Irakaslea

Somos una escuela inclusiva donde se da un trato personalizado adaptándonos a las necesidades y características de cada alumno.

Marta Anuncibay, Irakaslea