Donostia / San Sebastián

Colegio SUMMA Aldapeta

Itunpeko ikastetxe marianista

Webgunean sartu

María Aldapeta Ikastetxean hezkuntza proiektuak ez dira egiten diren ariketen zenbatekoagatik definitzen, mugitzen duten ideien arabera baizik.

Gure ikastetxeak Marianista eta Maríaren Lagundiaren hezkuntza tradizioen arteko batuketatik sortzen da. Hezkuntza kristau hauetan aurkitzen dugu gure proiektuetarako ispirazioa. Hau dela eta gure ikasleei bere osotasunean begiratzen diegu heziketa integrala eskainiz.

Zorroztasun akademikoa eta hezitzerakoan nahikeria eskutik doaz gure ikasleak pertsona bezala ikuskatzerakoan. Hau dela eta gure proiektua zortzi atal nagusietan banatu dugu, ekintza akademiko, pastoral eta eremu extrakurrikularretan oinarrituak: komunikazioa, etika eta elkarbizitza, zientzia eta teknologia, gorpu garapena, adierazpin artistikoa, erlijio barneraketa, naturarekin harremana, herri eta kulturekin harremana.

Cuesta de Aldapeta número 17
20009 Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa

87Ikasgela

151Hezitzaileak

2024Ikasle

Hezkuntza maila

• Bachillerato
  • Educación especial

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
  • D eredua

Tan solo tres años aquí, pero con una impresión inicial sobradamente contrastada: el alumno es el eje de toda la labor de un equipo humano totalmente entregado a ello.

Sandra Sasiain