Bilbao

La Salle Bilbao

La Salle-ko itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Testuinguru bakoitzean erantzuna eman ahal izateko irakaslegoaren etengabeko prestakuntzan eta aldaketan dagoen Ikastetxea gara.

Baioetan heziketa sendoaz gain, ikaslegoaren protagonismoaren bila dauden metodologia aktiboak martxan jartzen ditugu. Horretarako, 20 urtetik gora La Salle programak garatzen ditugu: ULISES, CREA, IRATI, OPTIMIS, IDEAL, SEIN, HARA.

Hau guztia, lan kooperatiboaren ikuspuntutik eta proiektuetan oinarritutako ikasketari begira.

Avda. Madariaga, 67
48014 Bilbao
Bizkaia

52Ikasgela

86Hezitzaileak

1298Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

La Salle no solo es un colegio, es una gran familia. Además de enseñarte materias, aprendes a formarte como persona.

Laura Mijangos, Ikaslea

Lo que más valoro de mis años en el colegio es la cantidad de amigos y amigas que he podido hacer y todo lo que de ellos y con ellos he aprendido.

Javier Puente, Ikaslea

Para mí trabajar en La Salle es tener la posibilidad de dar continuidad a la semilla que sembraron en mí cuando estudiaba en este colegio. Es más que un trabajo, es una forma de vida, va más allá del horario laboral.

Isabel Ortiz, Irakaslea