Vitoria / Gasteiz

Salesiar eleaniztun ikastetxea

Webgunean sartu
Comunidad-Nuestra-senora-de-Nazareth-kristau-eskola

Nazareth Eskola Zentro Salesiar kontzertatua, katolikoa eta hizkuntz eleaniztuna da, ezaugarri nagusi bezala frantses hizkuntza eta kultura irakastea duena.

Hezkuntza eskaintza zabala dugu, 2 urteko gelatik, Haur hezkuntza, Lehen hezkuntza eta Bigarren hezkuntza arte.

Hizkuntza proiektua lau hizkuntzatan oinarrituta dago, frantsesa, gaztelania, euskara eta ingelesa. Lau hizkuntzatan murgiltzeak. Frantses hizkuntzako DELF eta DALF tituluetarako prestakuntza.

Pastoral hezkuntza proiektu, zentroaren digitalizazio eta berrikuntza eta hezkuntza plataforma dira gure ardatzak.

Goizeko zaintza zerbitzua; eskola jantokia; Haur, Lehen eta Bigarren hezkuntzan orientazio eta aholkularitza saila; laguntza irakasleak.

Calle Álava 35
01006 Vitoria / Gasteiz
Araba

25Ikasgela

25Hezitzaileak

332Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• Eredu hirueleduna

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Amusing and amazing English Project from kindergarden to Secondary level, leading to a B2 grade to face Highschool successfully anywhere!

Maribel Gomez, Irakaslea

J´apprécie notre climat de proximité avec l´enfant et les valeurs transmises à l´école. notre inmersion linguistique permet d´atteindre des niveaux B2 et C1

Jacqueline Couso, Irakaslea

Me gusta el colegio Nazareth-Salesianas porque es muy acogedor, alegre y todo el mundo te ayuda. Aquí es fácil tener amigos, aprender y disfrutar.

Guzmán Ibarrondo