Vitoria / Gasteiz

Haur hezkuntzatik DBH bitarteko ikastetxea

Webgunean sartu
Ntra.-Sra.-de-las-mercedes-kristau-eskola

Irakaskuntza metodologia berrietan inplikatuta gauden eskola bat gara. Guretzat, lan kooperatiboa beharrezkoa da, horren bitartez talde lana, elkarbizitza, adimen anitzak, proiektuak, konpetentziak… lantzen eta indartzen ditugulako.

Pastoralaren barruan, ikastetxeak berak sortutako Hazten proiektua daukagu, gizaki eta kristau baloreak lantzen dituena. Bestetik, Informazio eta komunikazio teknologietan egunean egotea behartzen gaituen ziurtagiri aurreratua lortu dugu eta Sare Hezkuntzan ere bagaude.

Ingelesa, euskera eta gaztelania lantzen duen Hezkuntza Proiektu berri bat daukagu eta hau indartzeko ekintza berezi batzuk eta Irakurketa Plan bat ezarri dugu. Elkarbizitza plan eguneratua martxan jartzen indartsu ari gara eskolan.

Cuadrilla de Laguardia 1, B
01013 Vitoria / Gasteiz
Araba

28Ikasgela

52Hezitzaileak

662Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

La convivencia es óptima tanto entre compañeros como con los profesores, los cuales están dispuestos a escucharte en cualquier momento.

Pablo García Herrero, Ikaslea

A nivel académico, existen varias optativas y charlas gracias a las cuales podemos orientar nuestros estudios basándonos es nuestros gustos y aptitudes

Aitziber Baena, Ikaslea

Profesorado en formación continua tanto en convivencia como en innovación pedagógica (cooperativo, TICs,...) La relación entre profesorado y alumnado es cercana y basada en el respeto.

Mª Carmen Ruíz de Infante, Irakaslea