Valle de Trápaga / Trapagaran

Franciscanas de Montpelier itunpeko ikastetxea

Webgunean sartu
franciscanas-de-montpellier-ikastetxea-kristau-eskola

Franciscanas de Montpellier ikastetxean bizitzarako pertsona eskuzabal eta anaikorrak prestatzen ditugu, bidegabekerien aurrean kritikoak, errespetatzeko gai eta onurengatik eta ingurugiroarekin konprometituak.

“Bizitza” hitzaren esanahia barrutik irakatsi nahi dugu, ikasle guztiak zntzuarekin eta beste era batean bizi daitezen, besteengandik arduratuta, batez ere gaizki pasatzen dutenengatik.

Franciscanas de Montpellier Ikastetxea  bizitzako eskulangintza bat da.

Funikular Kalea, 14

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Duela gutxi, nire 25 urteak ikastetxean ospatzean, gogoratu nituen hemen gertatutakoak. Lanean hastean ezkondu , hiru seme-alaba izan eta hirurak txiki-txikitatik hemen jardun, lankideak benetako lagun bihurtu, ikasleengandiko esker ona jaso… Hau ez da nire ikastetxea, nire etxea baizik.

Jorge Angulo, Irakaslea

Franciscanas de Montpellier-en lan egitea bizitza osorako aztarna utziko duen eskolara bueltatzea da kulturan, konpromesuan eta elkartasunean hezten.

Miriam Ezquerra, Irakaslea

Educamos a los alumnos y alumnas a desarrollar sus capacidades aunando los conocimientos con los valores que nos identifican como colegio solidario, acogedor, cristiano e innovador.

Paula Madero