Laudio / Llodio

La Milagrosa ikastetxea

Haur hezkuntza, lehen hezkuntza eta DBH-ko ikastetxea

la-milagrosa-ikastetxea-kristau-eskola

La Milagrosa Ikastetxean Haur Hezkuntzan Proiektuen bidez lan egiten dugu, Goiztiar Estimulazioari oso garrantzi handia ematen.

Kontzientzia Fonologikoa lantzeak Haur Hezkuntza etapa irakurtzeko jariotasunez amaitzen uzten dio ikasleriari.

Lehen Hezkuntzan eta DBHn Kooperatibo Ikaskuntza metodologia gero eta gehiago erabiltzen ari gara.Guretzat, oso garrantzitsuak dira gure ikasleen ikasteko ohiturak eta teknikak. Hau lantzeko, LHko 1.mailatik DBHko 4. mailara berezko proiektua martxan jarrita daukagu.

Ikasturte honetan, IKT Heldutasun-maila aurreratua lortzeko bidean gaude. Gainera etapa guztietan, Mindfulness bidez, arreta lantzen dugu.

Lezeagabide 2
01400 Laudio / Llodio
Araba

946720701

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Disfruté como alumna. Ha crecido, se ha adaptado y modernizado. Siempre con ilusión y un objetivo claro: Nuestros alumnos y su felicidad.

Montse Plazaola, Irakaslea

Garapen kognitiboa eta emozionala, giza gaitasunak eta hazkunde morala ondo konbinatzea dugu helburu. Ene ustez, lortzen ari gara!!!!!

Jone Olanguenaga, Irakaslea

Nuestro plus es formar personas con mayúsculas, sólidas en valores humanos. Nuestro acompañamiento constante y una formación académica de calidad.

Raquel Delgado, Irakaslea