Vitoria / Gasteiz

Inmaculada Concepción Ikastetxea

Itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Inmaculada Concepción ikastetxea Gasteizeko Abetxuko auzoan kokatuta dago.

Ikastetxe barneratzaile, gertukoa eta berrikuntzei irekia gara. Gainera, pertsonen arteko erlazioak zaintzen ditugu, batez ere, gure artekoak.

Egunero gure ikasgelak sortzaileak eta jasangarriak egiten saiatzen gara, metodologia berritzaileei esker: adimen anitzak, ikasketa laguntzaileak eta proiektuetan oinarritutako ikaskuntza. Horrela, gaur egungo gizartean integratzeko prest egongo dira gure ikasleak.

Plaza Uno de Mayo, 3
01013 Vitoria / Gasteiz
Araba

23Ikasgela

34Hezitzaileak

370Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Jardunbide Egokiak

Ikusi jardunbide egoki denak
“DN-CAS”: Iparrorratz berria orientatzeko
Vitoria / Gasteiz
Hezkuntza emozionala

Proiektua DN-CAS praktikan jartzean datza, hau da, bateria neurop...

Gehiago irakurri

Nuestro colegio es un lugar donde se valora el desarrollo integral del alumnado, tratando de cuidar a las personas para que se sientan felices y plenas en el contexto escolar.

Nerea Pinedo, Irakaslea

En nuestro colegio destacaría la excelentes herramientas pedagógicas que nos ofrece el huerto e invernadero ecológicos para educarles y sensibilizarles en el cuidado de la naturaleza.

Marian Galán, Irakaslea