Bilbao

Sopeña

Batxilergo, heziketa-ziklo eta helduen hezkuntza

Webgunean sartu
sopena-bilbao-kristau-eskola

Sopeña-Bilbao (lehengo OSCUS) ikastetxe ofiziala da, Eusko Jaurlaritzak itunduta, Batxilergoa, Heziketa-zikloak eta Helduen Hezkuntza inpartitzen dituena.

Irakaskuntza praktikoa eta dinamikoaren aldeko apostua egiten dugu. Arreta pertsonalizatuaren bidez, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan eskaintzen dugu laguntza, errealitate eta adimen anitzetatik abiatuz.

Gure hezkuntza ereduan oinarrituz, ikasle bakoitzaren interesa eta ahalegina baloratzen ditugu, norberaren ibilbidearen jarraipena eginez, orientazio hobea egiteko helburuarekin.

Gure leloa “zure burua gainditzeko aukera” eskaintzea da.

Hurtado de Amézaga, 44
48008 Bilbao
Bizkaia

20Ikasgela

20Hezitzaileak

270Ikasle

Hezkuntza maila

• Batxilergoa
  • Lanbide heziketa

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua

Trabajar en este Centro me da la oportunidad de contribuir a la mejora de la sociedad formando buenos profesionales con buenos valores.

Charo Pereda, Irakaslea

Muy buen colegio, no descuida ningún aspecto de la educación, disciplinario con un buen nivel de exigencia y unos buenos profesores que también se preocupan por sus alumnos.

Eder López, Ikaslea

Destaco en primer lugar los lazos tan estrechos que existen entre los profesores y alumnos, primando el trato humano para así formar grandes personas. El trato familiar y su nivel de exigencia son sus credenciales.

Jon Ander Antolin, Ikaslea