Bilbao

Ntra. Sra. de Begoña

Jesusen lagundiako itundun ikastetxea

Webgunean sartu

Bilbon kokatuta dagoen Jesusen Lagundiaren heziketa-zentroa gara, Eusko Jaurlaritzarekin itunduta. Kristau inspirazioan eta ignaziar pedagogian oinarrituta, familiekin elkarlanean aritzen gara gure ikasleak pertsona aditu, kontziente, errukitsu eta konprometitu haz daitezen, eta bere bizitza-proiektua garatu ahal dezaten, anaitasunezko eta bidezko gizarte baten alde lan eginez.

Gure zeregina betetzeko, zentroan hedatuta dauden teknologia berriez, berrikuntza pedagogikoaz (metodologia tradizionalarekin uztartuta), eta eskola-ordutegitik kanpo egiten dugun jarduera eskaintzaz (kirola, pastorala, boluntariotza, e. a.) baliatzen gara.

Dr. Areizla, 32
48010 Bilbao
Bizkaia

63Ikasgela

115Hezitzaileak

1750Ikasle

Hezkuntza maila

• Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Lo mejor del colegio es la cercanía del profesorado, el seguimiento personalizado de cada alumno, el nivel educativo y los valores aportados.

Ama

El tamaño del centro posibilita una vida completa aquí, con toda la oferta que hay y por su situación y, a pesar de ser un colegio muy grande, no te sientes un número: el trato con los profesores que es personal

Ikaslea