Vitoria / Gasteiz

Colegio Paula Montal Ikastetxea

Itundun eskolapio ikastetxea

Webgunean sartu

Paula Montal ikastetxea Escolapias Hezkuntza Fundazioaren barruan dago.

Ikastetxe txikia denez, kideen arteko erlazio estua dago, bai familiekin baita ikasleekin ere. Irakasleek metodología berrietan eta azkeneko berrikuntza teknikoetan dute xedea.

Ikasleek, datozkien etorkizun teknologikorako tresna digitalak, eskura dauzkate. Familiak gure egunerokotasuean normaltasunez integratzen dira guraso eskolan, talde elkareragileetan, tertulietan eta tailerretan.

Ildo berean ikasleak aritzen dira ezaguera partekatuz. Azpimarratzekoa da ere, arreta berezia behar duten ikasleen integrazioa. Hau da; gela egonkorra eta eereginen ikasteko gela kasu.

Hezkuntza mailak Bi urteko gelatik DBHko laugarren kurtsora zabaltzen dira, baita Oinarrizko Lanbide Heziketa ere.

Paula Montal, 9
01010 Vitoria / Gasteiz
Araba

18Ikasgela