Donostia / San Sebastián

Santa Teresa Ikastetxea

Itundun ikastetxea barnekotasun programarekin

Webgunean sartu

Santa Teresa Ikastetxea Donostiako Ibaeta auzoan kokatzen da, naturarekin kontaktuan, espazio berdez inguraturik eta Donostiako erdialdetik gertu dago. 0-18 urte bitarteko hezkuntza eskaintza duen Ikastetxea da.

Ikastetxeak “Begira” barnekotasun programa garatzen du ikasleek “barnera begiratzeko” ahalmena garatzen lagunduko diona, erlaxatu eta naturaz gozatzeko. Konpetentzia “espiritualaren” garapenaren aldeko apustua egiten du. Barnekotasuna garatzeko bereziki diseinatutako gela bat du.

Hezkuntza komunitateak fede topaketak eta ospakizunetarako kapera ere badu: Jesusen lagunen ospakizunak, ordu laurdenak, hezkuntza komunitatearen otoitzak…475 pertsonentzako lekua duen ospakizun aretoa du.

Ikastetxeak metodologia berrien alde egiten duen moduan informatikako materialen aldeko apustua ere egiten du. Izan ere, ikasgelak ordenagailu, proiektore eta arbel digital berriez hornitzen ditu klaseak ematerako garaian erabilpen zuzena egin ahal izateko.

Manuel Lardizabal Ibilbidea, 25
20018 Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa

25Ikasgela

40Hezitzaileak

480Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Lo que más me gusta de Santa Teresa es la cercanía de los profesores, La buena relación con los alumnos, el buen ambiente y lo accesible que es todo. Sobre todo, destacaría su carácter innovador.

Victor Morales, Aita

Egon naizen urteetan izugarrizko lagunak egin ditut eskolan.

Ignacio Lasa, Ikaslea

Izugarrizko konfidantza eta ongi etorria eman zidaten, bai irakasleek eta baita familiek ere.

Barkartxo Mendez