Eibar

Aldatze – Colegio Santa María de la Providencia

0 urtetik 18 bitarteko itunpeko ikastetxea

Webgunean sartu

Aldatze Ikastetxearen muina ikaslea da. Irakasleak ikasleen ibibidean inplikatzen dira eta familiei arreta hurbila eskaintzen diegu. Bestalde, hezkuntza gaurkotua bilatzen dugu: askotariko adimenen teoria, Doman metodoa, proiektuetan oinarritutako ikaskuntza, ikasketa eta zerbitzu solidarioa, elkarlaneko ikaskuntza, arazoetan oinarritutako irakaskuntza.

Ikastetxe euskalduna gara, bertako kulturan murgildua.

Baloreetan hezten dugu: askatasuna, berrikuntza, elkarbizitza, elkartasuna, erantzukizuna, errespetua, konpromisoa, parte-hartzea. Gainera, ikastetxe kristaua izanik, ebanjelioaren berri onetik hezte nahi dugu, beste erlijio eta adierazpen etikoekin elkarrizketan.

Gure heziketa eskaintza barruan Estatu Batuetako Batxilergoa gailentzen dugu.

Aldatze kalea, 5
20600 Eibar
Gipuzkoa

26Ikasgela

41Hezitzaileak

570Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela

La escuela tiene que ir de la mano de la sociedad.

Leire, Irakaslea

Lehen gauzak jakitea zen garrantzitsua, orain egitea da garrantzitsuena.

Carlos, Aita

Mi clase es la que más me gusta. Al final ahí tengo a la gente con la que trabajo y estoy muy a gusto.

María, Ikaslea