Vitoria / Gasteiz

Presentación de María

0-20 urte bitarteko Ikastetxea. Haurtzandegitik hasi eta Lanbide Heziketa bitartekoa

Webgunean sartu

Presentación de María bizirik dagoen ikastetxe dinamiko eta berritzailea gara, etengabeko eraldaketan dagoena errealitate sozial berrietara moldatzeko eta sortzen diren eskabideei eta beharrei erantzun egokia eman ahal izateko.

Gure hezkuntza-ereduaren ardatza konpetentzien garapena da, bizitzarako trebetasunak entrenatuz eta arreta indibidualizatua emanez, eraginkortasunez eta erantzukizunez egoerak edo eginkizunak ebazteko gai izan daitezen, guretzat hezitzea gizarteratzea baita.

Horretarako bultzatzen eta gauzatzen dugu: Bizipenetan oinarritutako metodologia, eginez egiten irakasten duena. Autonomoa, bere ikaskuntzaren protagonista aktibo bezala ikaslea kokatzen duena.

Sozializatzailea, sarean bizi eta lan egiteaz gain bere taldeaz arduratzen irakasten duena.

Eleanitza, hizkuntzaren erabilera-eremu ezberdinetan, modu eraginkorrean komunikatzeko ahalmena duena. Berritzailea eta mediatikoa, tresna informatiko eta elkarreragileak erabiltzen dituena, komunikabideen kulturan bizi izateko, eta sare sozialen munduan era arduratsu eta osasuntsu batean elkarbizitzako. Jakintza-alorrartekoa, hezkuntza formala eta hezkuntza ez formala lotzen duena (ikaskuntza eta zerbitzu solidarioa, kirola, aisia, udalekuak, kanpamenduak…) Tutoretza-gidatzailea, hezitzailearen funtzio sozializatzailea, pertsonalizatua eta konpetentziala eratzen duena. Emozionala, emozioak onartzen eta dagokion kudeaketa egiten irakasten duena bizitza zoriontsua lortzeko.

C/ Cruz Blanca 4

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Aisialdia

Nire eskola asko gustatzen zait irakasleak oso jatorrak direlako eta oso ondo irakasten digutelako. Ez badugu zerbait ulertzen beti laguntzeko prest daude eta oso ongi azaltzen digute.

Arale Echave, Ikaslea

Si tienes algún problema, los profesores intentan ayudarte a solucionarlo. En clase estamos todos muy integrados y hay muy buen ambiente.

Mario Sanz, Ikaslea

Como antigua alumna destacaría la cercanía y el buen ambiente. Todos los alumnos y profesores nos conocíamos y eso, unido a la gran cantidad de oportunidades que teníamos para involucrarnos en diferentes actividades.

Ikasle ohia