Bilbao

4 hilabetetatik 18 urte bitarteko ikastetxea

Webgunean sartu
madre-de-dios-ikastetxea-kristau-eskola

Madre de Dios Ikastetxea, Jaungoikoaren Amaren eta Eukaristia Santuko Esklaboen Kongregazioko kidea, pertsonaren garapen zoriontsu, gizatiarrago eta kristauagoan oinarritzen du haren proiektua.

Gure konpromezua argia da: 4 hilabeteetatik 18 urtera umeak hezitzea, haien gaitasunak sustatuz, eleanitza, aktiboa eta emozionalki adimentsua den etorkizuna kontuan hartuta.

Gure oinarri metodologikoak ikaskuntzaren pertsonalizazioa du oinarri eta honetan zentratzen da: Estimulazio Neurologiko goiztiarrean, Proiektu Kooperatiboen bidezko lanean, Adimen anizkoien bitartez ulermena lantzean eta Barnearen Garapenean.

Etxepare 20, San Inazio
48015 Bilbao
Bizkaia

35Ikasgela

65Hezitzaileak

750Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Jardunbide Egokiak

Ikusi jardunbide egoki denak
Adostokia: Intentsitate txikiko gatazkak konpontzeko gunea
Bilbao
Hezkuntza emozionala

Zer da?

Estrategia bat da, eta bi perts...

Gehiago irakurri

El Colegio es muy agradable y acogedor. Está encima de una montaña y es espacioso y sorprendente. Trabajamos mucho en grupo para mejorar el compañerismo y el trabajo en equipo; aquí hay sitio para todos. El Madre de Dios es un Centro educativo donde aprendemos con libertad a hacernos mejores personas con el afecto de los profesores.

Alumnos de 6ºA

A mí el Madre de Dios me parece un muy buen Colegio, donde nos enseñan valores y nos encaminan hacia el bien. El personal, tanto directivo como el profesorado y las personas que lo conforman son competentes en sus conocimientos y en su trato. Estoy muy contenta en él porque me siento segura. Sus instalaciones son adecuadas y modernas. El ambiente de Madre de Dios es muy bueno, muy familiar y muy cercano a las familias.

Laura Arias, Ikaslea