Bilbao

Eskolapioen itunpeko ikastetxea

Webgunean sartu
Calasancio-Escolapios-Kristau-Eskola

Bilboko Eskolapioak Ikastetxea Euskal Herriko erlijio heziketadun Kristau Eskola sarearen barruko itunpeko ikastetxea da. Ikastetxeak 2-18 urte bitarteko 1.300 ikasle baino gehiago ditu. Hezkuntza-eskaintza kristau eta solidarioa eskainiz, txiki zein nagusiei ematen die arreta.

Beti zabalik dagoen ikastetxea da, baita abegitsua den eta oso bizirik dagoen hezkuntza komunitatea duena ere.

Bestalde, euskera, gaztelania eta ingelesezko kalitatezko hizkuntza gaitasuna, ikasle bakoitzari egokitutako arreta, berritutako instalazioak eta eguneratuta dagoen teknologia-azpiegitura ere eskaintzen dugu. Era berean eskolaz kanpoko eta zerbitzu ugari eskaintzen ditu, eta jolastokiak gauera arte egoten dira zabalik urteko egun guztietan.

Alameda Recalde nº 19
48009 Bilbao
Bizkaia

50Ikasgela