Vitoria / Gasteiz

Colegio San Viator Ikastetxea

Hezkuntza eskaintza: 1-18 urte

Webgunean sartu

San Viator Ikastetxearen helburu nagusia pertsonaren garapen integrala bermatzea da.

Ezagutza akademikoez gain, ikasleek bestelako bizitzarako trebetasun eta gaitasunak eskuratzen dituzte, etorkizunean mundu zabalari hobeto erantzun ahal izateko.  Horrekin batera, balioetan hezten dira, giza alderdia garatu eta ikaskuntzari sendotasuna emanez.

Hezkuntza-komunitate osoari ere arreta berezia eskaintzen zaio, ikasgelan bertan eta ikasgelatik kanpo harreman eta zubi sendoak erakitzen direlarik.

C/ San Viator, 15
01009 Vitoria / Gasteiz
Araba

945220500

52Ikasgela

90Hezitzaileak

1304Ikasle

Hezkuntza maila

• Educación primaria
  • Bachillerato

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Dibertsifikazio gela
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Tanto profesores como alumnos tienen un gran comportamiento. Las actividades del colegio son divertidas y nos aportan muchos conocimientos.

Miriam Alonso, Ikaslea

El colegio me ha ayudado a crecer como persona y a darme cuenta de lo importante que es aprender nuevas cosas y enfrentarme a todo.

Ana Blázquez, Ikaslea

Me he sentido acogida y ayudada desde el primer día y he encontrado mi hueco en esta comunidad educativa.

Naroa Barruso, Ikaslea