Barakaldo

Colegio San Vicente de Paúl Ikastetxea

Paúles itundun ikastetxea

Webgunean sartu

San Vicente de Paul ikastetxean proiektu desberdinak jorratzen ditugu gure hezkuntza helburuak betetzeko. Agenda 21rekin ikastetxearen eta bere inguruaren gizartearen eta ingurugiroaren hobekuntzaren aldeko hezkuntza komunitatearen konpromisoa eta ekintza-plana lortzen dugu.

Ikastetxearen Hizkuntza Proiektua ezartzea sustatu dezagun, ikasleei hizkuntzak – euskara, gaztelania, ingelesa eta frantsesa – menperatzeko beharrezkoak diren baliabideak emanez.

Informazio eta Komunikazio Tekniken erabilera gelan garatu dezagun, lana errazteko tresna gisa eta metodologia berrien laguntzaile gisa.

Eta eguneroko praktikan metodologia berriekin erlazionatutako dinamikak ezarri ditzagun, hala nola: ulermenerako proiektuak, inteligentzia anitzak, elkarlana edota egoera-arazoetan oinarritutako ikasketa.

Arauti, 1
48902 Barakaldo
Bizkaia

30Ikasgela

48Hezitzaileak

845Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Eskolako ordutegia gustatzen zait arratsaldez denbora libre daukagulako beste iharduera batzuk egiteko. Gainera esparruak oso ondo daude eta kirolari garrantzi handia ematen zaio. Onena irakasleak beti daudela gugandik hurbil .

Javier Moreno, Ikaslea

Del centro destacaría el clima de trabajo y la buena relación que tengo con el resto de compañeros, a pesar del poco tiempo que llevo. Eso hace que llegue con ilusión al colegio, y me sienta muy a gusto.

Isusko Loroño, Irakaslea

Gure eskolan ikasketa maila benetan ona da eta irakasleek beti daude prest laguntzeko ikasleei, bere ordutegiz kanpo barne. Ikasleen arteko giroa ere harrigarria da eta hori atsegin zait.

Nagore Casado, Ikaslea

“Paúles es para mí un colegio abierto y dinámico, adecuándose a las nuevas tecnologías y con una oferta muy amplia y variada en todos los aspectos, tanto educativos como culturales.

Aitor Alonso, Irakaslea