Bilbao

Hijas de la Caridad Nuestra Señora de Begoña

Bizentetar ikastetxea

hijas-de-la-caridad-nuestra-senora-de-begona-kristau-eskola

Hijas de la Caridad Nuestra Señora de Begoña ikastetxean bizentetar hezkuntza komunitateak ikasleen hezkuntza integralaren alde lan egiten du, dibertsitatea eta ikasle bakoitzaren erritmoa kontuan hartuz.

Metodologia gaurkotuta erabili egiten dugu, ikasketa kooperatiboan oinarrituta eta proiektuen bitartez gaitasun guztiak garatzeko, sormena, irudimena, eta bakoitzeko iniziatiba bultzatuz.

Tutoretza eta orientazioa babestu egiten dugu eta balore hezkuntza gure ardatza da.

Gure ikasleak gizarte berri eta eleanitz baten pertsona eraginkorrak prestatzea dugu helburu. Horretarako berrikuntza, etengabeko hobekuntzarako tresna gisa erabiltzen dugu.

C/ Padre Esteban Pernet. 22
48004 Bilbao
Bizkaia

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Heziketa Berezia

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

No sólo es el Centro en el que trabajo sino en el que he crecido como persona.

Laura Cantera, Irakaslea

Ikastetxeak opari hau ematen dit; niri irakatsi zidatena orain nik egunero nire irakasleei ilusioz irakastea eta haiekin ikastea

Marta Vázquez, Ikaslea