Pedagogikoa- Prestakuntza Zerbitzua

Helburua hezkuntza bikaintasuna lortzea da gure ikastetxe eta erakundeetan.

Alor ezberdinak jorratuz batetik, horien artean: hezkuntza-berrikuntza, konpetentzietan oinarritutako curriculumaren garapena, ikastetxeen birtualizazioa, eleaniztasunaren ezarpen koherentea, ikaskuntza-prozesuaren pertsonalizazioa, hezkuntza-premia bereziekiko arreta, zuzendaritzaren profesionalizazioaren garapena eta pertsonen kudeaketa aurreratua.

Bestetik, berrikuntza pedagogikorako behatoki izanik. Kristau Eskolak hezkuntzari loturiko joera eta jarduerak eta ikas-irakaskuntza eredua eraldatzen ari diren teknologiak bilatu, aztertu eta zabaltzen ditu etorkizuneko gizartearen beharrei erantzun nahian.

Oro har, barneko berrikuntza-metodoari esker, hezkuntza bikaintasuna lortzea da helburu gure ikastetetxe eta erakundeetan.

Hori guztia prestakuntzarako proiektu eta planak eskainiz hezitzaileei, eta honela, hezkuntza bikaintasunarekin bat eginik.

kristaueskola@kristaueskola.eus