Donostia-San Sebastián

0 urtetik 16 urtera bitarteko ikastetxe itundua

Webgunean sartu
nuestra-senora-de-aranzazu-kristau-eskola

Nuestra Señora de Aránzazu ikastetxeak 0tik 16 urte bitarteko hezkuntza integral eta berritzailea eskaintzen du. Gure gizartearen aniztasun kultural eta linguistikoari erantzunez, eleaniztasun goiztiarraren aldeko apustua egiten dugu, horretarako, metodologia berritzaileenak erabiliz.

Askotariko Adimenak zein Pentsamenduaren Kultura deritzonak Hezkuntza ulertzeko ikuspegi berria eskaintzen digu; ikasle bakoitza berezia da eta ezagutzak bereganatzeko erritmo eta modu desberdinak ditu.

Ikaskuntza prozesu eraginkorrena bilatu asmoz, ikaslearen motibazioa sustatzea dugu ardatz, eta horrela, ikasle autonomo, konprometitu eta sortzaileak hezi Ikasle bakoitzaren onena lortzeko egiten dugu lan, etorkizuneko gizarte hobea eraiki nahi baitugu elkarrekin.

Calle del Alto de Errondo, 121
20009 Donostia-San Sebastián
Gipuzkoa

26Ikasgela

474Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
nuestra-senora-de-aranzazu-kristau-eskola

Somos un claustro de profesores que crecemos personal y profesionalmente en un entorno de confianza y de amistad.

Ane Lizeaga, Irakaslea

nuestra-senora-de-aranzazu-kristau-eskola

Aquí nos formamos en nuevas metodologías para poder aplicarlas después en nuestras aulas. Periódicamente acudimos a charlas y formaciones y gracias a ello, vamos creciendo como educadores.

Aitor Moreno, Irakaslea

nuestra-senora-de-aranzazu-kristau-eskola

Valoramos mucho el sentirnos protagonistas de las actividades escolares. Además, sentimos que estamos en un entorno agradable donde nos tratamos con respeto y se interviene ante cualquier situación que altere el clima convivencial.

Rubén Hernández, Ikaslea