Bilbao

0 urtetik 18 bitarteko itundun ikastetxe hirueleduna

Webgunean sartu
JESUITINAS-BILBAO-KRISTAU-ESKOLA

Itunpeko ikastetxea gara, 0 urtetik 18ra, familiarra eta ikasle bakoitzaren garapen osoan oinarrituta.

Eleaniztuna, atzerriko ikastetxeekiko elkatrukeekin.

Gure berrikuntza pedagogikoa neurozientziaren aurrerapenetan oinarrituta dago eta adimen anitzen markoaren barruan ikasteko aukerak eskaintzen dizkiegu, pentsamendu trebetasunak, heziketa emozionala eta lan kooperatiboa oinarri bezala izanez, gure ikasleak autonomoak, konprometituak eta sortzaileak izateko.

Zabalbide 141
48015 Bilbao
Bizkaia

30Ikasgela

57Hezitzaileak

680Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• Eredu hirueleduna

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Aisialdia

Oso gustura nago ikastetxean, denok ezagutzen naute eta badakite nolakoa naizen eta zer den onena niretzat.

Aimar Torralba, Ikaslea

Cuidamos mucho el clima del cole, que los alumnos y alumnas se sientan a gusto y vengan contentos , porque desde ahí se da el verdadero aprendizaje.

Idoia Larrayoz, Irakaslea

Ver a mi hija con la alegria e ilusión con la que va al colegio todos los días, participar en las fiestas del colegio y otros eventos que se celebran, a mi ya me dice mucho.

Henar Martín, Ama