Amurrio

Amaurre Ikastetxea

Itunpeko ikastetxea

Webgunean sartu

Amaurre Ikastetxean hezkuntza hurbila, osoa, eleanitza eta inklusiboa eskaintzen dugu.

Eboluzio etengabean eta aldakorra den inguru social honetan, zeinetan behin eta berriro planteatzen den galdera erantzuna baino baliogarria den, duela 3 urtetik aurrera “Ulermenerako Irakaskuntza” proiektua ezarri dugu, esanguratsua den metodologi aldaketa sustatzeko asmoz. Bostoneko Harvard Graduate School of Education dagoen Project Zero ikerketan oinarrituz. Reggio Emiliako eskolek inspiratu gaituzte arkitektura aldatzeko eta esperimentazio guneak sortzeko.

Gainera, inteligentzia emozionala lantzen dugu, “ikasketa eta zerbitzua” eta “agenda 21” proiektuen bitartez, konpromezu sozialaren alde egiten.Proiektuetan oinarritutako irakaskuntzan, ikaskuntza kooperatiboan, irakurketa planean, adimen anitzetan eta digitalizazioan oinarritzen dugu gure metodología.

Dionisio Aldama, 16
01470 Amurrio
Araba

18Ikasgela

32Hezitzaileak

364Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Gure ikastetxean berrikuntza metodogiko eta arkitektonikoan murgilduta gaude: ulermenerako irakaskuntza, pentsamendu ikusgarria eta kooperatiboan oinarrituz. Aldaketak harrera eta erantzun ezin hobeagoak izaten ari dira eta gu ezin gaitezke pozago egon.

Leire Robtina, Irakaslea

Tenemos las ventajas de ser una pequeña escuela. Garantizamos una relación cercana y estrecha con las familias. Asimismo, adecuamos la educación a cada estudiante y les ayudamos a vivir en la sociedad actual.

Nahia Jauregi, Irakaslea

Ikastetxean 14 urtez egon ondoren, lasaitasun amaigabean nago. Denok ezagutzen naute hain ondo zenbait gertatzen bazait berehala konturatzen direla.

Ane Ocaña, Ikaslea