Amorebieta / Etxano

Karmeliten itunpeko ikastetxea

Webgunean sartu
el-carmelo-kristau-eskola

El Carmelo ikastetxean, ikaslea da bere hezkuntza prozesuaren protagonista bakarra, beraz, gizarteak dakartzan arazoei aurre egiteko prestatuko da.

Erabakiak hartzeko gaitasuna, espiritu kritikoa, autonomia, sormena eta talde lana suspertzen dugu. Horretarako, familiekin harremana garrantzitsua da.

Euskera eta euskal kultura ardatz bezala hartuta, heziketa eleanitza suspertzen dugu gizarte globalizatu eta kulturanitz batean ondo moldatu daitezen.

Teknologia berrien aldeko apustua egin dugu. iPad a oinarrizko herraminta batean bihurtu da eta eraldaketa metolodogiko bat ekarri digu azken urte hauetan.

Balioetan oinarritzen den heziketa ezinbesteakoa da El Carmelo ikastetxearentzat, gure inguruko beharrei erantzun bat emateko gai diren pertsonak hezitzen ditugu.

Kalbario Plaza, 4
48340 Amorebieta / Etxano
Bizkaia

22Ikasgela

32Hezitzaileak

439Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Es un colegio donde prima el trato familiar, cercano con las familias, y el trato individualizado con los alumnos .

Eva Minguez, Irakaslea

Los profesores y tutores nos ayudan en nuestras dificultades o problemas personales.

Bidatz Olano, Ikaslea

Hacemos proyectos. Es otra manera de estudiar. Por ello, el examen no es lo único que nos puntúa para la evaluación.

Janire Alvarez, Ikaslea