Errenteria

0 urtetik 16 bitarteko itundun ikastetxea

Webgunean sartu
sagrado-corazon-telleri-alde-ikastetxea

Sagrado Corazón Telleri Alde Ikastetxean hezkuntza elkarte osoarekin konprometituak gaude. Elkarlana, proiektuetan oinarritutako ikaskuntza, adimen emozionala eta eleaniztasunaren bidez mundu hobe bateko emaitzak ulertu, babestu eta jasoko dituzten pertsonak hezitzen ari gara.

Hurbilak gara gure ikasleen alboan egoten garelako eta beraien seme alaben heziketa guregan ezarri duten pertsonen arteko harremanetarako topaguneak bilatzen saiatzen garelako. Haien esanetara gaude.

Aniztasuna ziantzen dugu eta orientabide departamentuari esker, langile hezitzaile guztiekin lan egiten dugu ikasle bakoitzaren garaipen txiki eta jarraituen lorpena bermatuko diguten estrategiak sortzeko.

Adimen aniztasuna “txoko”etako lanketa eta Montessori metodoa naturalki eta osotasunean garatuz arreta bereziarekin zaindu eta ikusten ditugu gure neska-mutil txikienak.

Berrikuntzak egiten ditugu maiztasunez. Teknologia berriei esker ikaskuntza bideak hobetzen ditugu eta etorkizunari begira ohitura eta jarrera sortzaileen lorpenean sakonki lan egiten dugu.

Bittor Idiazabal Kalea, 1
20100 Errenteria
Gipuzkoa

29Ikasgela

54Hezitzaileak

737Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Udalekuak
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Etxea, babestua egoteko lekua. Hazteko leku beroa, inoiz ahazteko sortua.

Karlos Arizkuren, Ikasle ohia

Los mejores recuersos que tengo sobre mi vida, son las cosas positivas que tengo sobre mi colegio.

Asier Balda, Irakaslea

Es el colegio que acompañará a nuestros hijos y les formará como personas.

Edu Sagarribay, Aita