Donostia / San Sebastián

Mary Ward

Itundun ikastetxe eleanitza

Mary Ward ikastetxearen ezaugarri bereizgarria hizkuntzak dira. Plurilinguismoa lantzen dugu 4 hizkuntza erabiliaz, euskera eta gaztelaniaz gain, alemaniera eta ingelesa lantzen direlarik.

Guzti hau hobeto lantzeko ikasle trukeak ditugu, 7 ikastexeekin dugu praktika hau alemania eta ingalaterran.

Ez gera atzean geratzen beste ekimenetan ere, aniztasunaren trataera, 1 x 1, elkarbizitza, baloreak, pastoraltza, familientzat zerbitzuak, eskolaz kanpoko ekintzak etab.

Camino Larrañategui, 27
20014 Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Die Mary Ward Schule steht für Werte wir Toleranz, Nächstenliebe und Gerechtigkeit und besticht durch ihr familiäres Arbeitsumfeld.

Franz Kerschbaum

El colegio Mary Ward es un manojo de cosas buenas, compañerismo, sinceridad, amabilidad...En mi opinión, no hay nadie que se quede fuera de ese círculo de la felicidad, y en el caso de que alguién venga un poco desanimado por las mañanas siempre hay alguien que te saca una sonrisa.

Lucía Cuenca, Ikaslea

Mary Ward ikastetxearen barruan etxean bezala sentitzen naiz. Eskola honetan hizkuntza asko ikasteko aukera izango duzu eta ez bakarrik betiko metodologiak erabiliaz lan egiteko garaian teknologia berriak eta plataforma berritzaileak erabiltzen ditugulako.

Pablo Huitema, Ikaslea