Bilbao

Agustindarren itundun ikastetxea

Webgunean sartu
san-jose-urdaneta-kristau-eskola

San José-Urdaneta Ikastetxeak Haur Hezkuntzako 2. zikloko ikasketak eskaintzen ditu, eta baita lehen ziklo barruan 2 urteko umeen gela ere. Etapa hau bukatu ostean, gure ikasleak zuzenean Urdaneta ikastetxera joaten dira, bertan ikasketak jarraituz, batxilergoa bukatu arte.

Ikastetxeak berrikuntza eta hezkuntza metodologia berrien aldeko apostua egiten du, horretarako proiektukako lana eta hezkuntza kooperatiboa oinarri bezala hartuta.

Ikasi-irakasi prozesua hainbat proiektutan oinarritzen da. Alde batetik, Proiektu Eleanitza, bi urteko umeen gelatik hasita. Bestetik, Zientzia eta Teknologia Proiektua, irakasgai hauek era esperimentalean irakatsiaz eta IKTak etapa osoan zehar aplikatuz.

Hauez gain, Baloreetan Oinarritutako Hezkuntza eta Dibertsitateari Arreta Proiektua jarraitzen ditugu.

Calle Iparraguirre 24
48009 Bilbao
Bizkaia

8Ikasgela

10Hezitzaileak

190Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

El colegio es un centro familiar y cercano que fomenta la relación entre el profesorado y las familias.

Raquel Marañón, Irakaslea

Las profesoras están en continua formación de cara a la innovación educativa.

Mª Dolores Gómez, Irakaslea

El centro está inmerso en proyectos de nuevas metodologías que aplicamos dentro del aula.

Amaia de la Torre, Irakaslea