Donostia / San Sebastián

La Salle Donostia

La Salle-ko itundun ikastetxea

Webgunean sartu

La Salle ikastetxean baloreak, hurbiltasuna eta bizitzarako esperientziak suspertzen dugu.

Gure eskolaren oinarrizko bokazioak eta giza taldearen eguneroko bultzadak pertsona oro den moduan onartzea bilatzen du pertsonek beren gaitasunak osotasunez lortu ahal izateko, modu integralean garatu eta zoriontasunerako trebatu ahal izateko.

Garen horretatik abiatzen gara, izan nahi dugun hura proiektatzeko.

Gure ikasle eta familiekin konprometitutako eskola eta hezitzaile talde bokazionatua. Gure apostua, harreman pertsonala eta maitasuna, errespetua eta zaintza.

Mad. Jauregiberri Ibilbidea, 2
20014 Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa

34Ikasgela

66Hezitzaileak

1000Ikasle

Hezkuntza maila

• Bachillerato

Hizkuntza eredua

• D eredua

Zerbitzuak

• Udalekuak
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Aisialdia

Hezkuntza gustokoa dut eta denon artean gogor egiten dugu lan bai gu eta baita ikasleak ere ikasten, hezten eta hazten jarraitzeko. Erronka asko ditugu esku artean baina gogoz, elkar-lanean eta umorez aritzen gara

Eneko Garin, Irakaslea

Bertan igaro ditudan 16 urteak zoragarriak izan dira, bertan ezagutu baititut nire bizitzan orain ezinbestekoak diren pertsonak. Irakasleek eskainitako laguntza eta konfiantza asko lagundu naute nire ikasketeten bidean eta pertsona bezala hazteko ere balio izan didate

Andrea Eceiza, Ikaslea

Zorioneko naiz nire alderdi profesionala eta bizi proiektua bat datozelako eta hezkuntza elkartean nire biderako bidaideak topatzen ditudalako. Eskerrak ematen ditut dudan bizitzagatik eta dudan bizipoz hori gainerako hezkuntza elkartekide guztiei kutsatzea da nire eguneroko erronka nagusietako bat.

Aitor Zulaika, Irakaslea