Beasain

La Salle ikastetxe itundua

Webgunean sartu
la-salle-san-jose-beasain-kristau-eskola

La salle San Jose ikastetxea 100 urte baino gehiagoko esperientzia duen, La Salle Sareko ikastetxe kristau eta Euskalduna da.

Gure erronkarik nagusiena ikasleei hezten eta hazten laguntzea da, heziketa ekintzaile eta kalitatezko bat bermatuz eta ikaskuntza testuinguru berri bat eskainiz.

Proiektuetan oinarritutako hezkuntzak toki nabarmena du ikastetxeko metodologian.

Hezkuntza eskaintza 2 urtetik 16 urte bitartekora da. Gure hezkuntza eskaintza, zabala eta guztiz berritzailea da. Gure helburu nagusiena pertsona konprometitu, ekintzaile, begirunezko, enpatiko, kritiko, koherente eta eleanitzak, hezi eta haztea da. Testuinguru honetan, talde lana sustatzen dugu, ikasleei emozioak eta sentimenduak ezagutu eta kontrolatzen laguntzen diegu heziketa emozionalaren bidez, teknologia hezkuntzaren esanetara jartzen dugu eta askotariko adimenetan trebatzen ditugu eta ezin ahaztu gureak diren La Salle programak.

Ikasleak hezteaz gain gure helburua hazten laguntzea da horretarako: kristau balioen ikuspegitik, transzendentzia, erantzukizuna, bizikidetza, justizia, sormena, barnetasuna, koherentzia, iritzi kritikoa eta ardura lantzen ditugu.

Aisialdia eta eskolaz kanpoko ekintzak heziketa integralaren parte bezala ulertzen ditugu.Banakako eta taldeko tutoretzak eskaintzen ditugu, aniztasuna kontuan hartuz eta familiekin elkarlanean arituz.

Andre Mari 2
20200 Beasain
Gipuzkoa

30Ikasgela

711Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Haurtzaindegia

Ondo antolatutako ikastetxea da ( irakasle prestatuak, metodologia berritzaileak, teknologia berriak) eta gainera ikasleak errespetuz tratatzen gaituzte, gertutasun handiarekin.

Irati Aseginolaza, Ikaslea

Ikastetxeak urte mordoxka bat baditu herrian errotuak, hala ere ez da atzean gelditzen teknologia berrietan eta beti dago pedagogia arloan punta puntan.

Hur Ezeiza, Irakaslea

Edozein arazoren aurrean, beti prest daude irakasleak guri laguntzeko. Familia handi bat gara.

Beñat Embil, Ikaslea