Vitoria / Gasteiz

Colegio Sagrado Corazón Corazonistas Ikastetxea

Ikastetxe corazonista

colegio-sagrado-corazon-corazonistas-ikastetxea-kristau-eskola

Sagrado Corazón ikastetxea Euskal Herriko gizarte errealitatean txertatutako kristau zentroa gara. Gure eginkizunak ikasgelatik kanpoko proiekzio akademiko eta humanizatzailea dauka, aisialdiaren jarduera osagarrien bidez (Kirol Kluba, 500 parte-hartzaile baino gehiago, eta horrek bigarren kiroldegi bat eraikitzeko ekarri digu), gizarte eta pastoraltza, mugimenduekin konprometituta eta giza eta kristau eraketa taldeak, ikaskuntza eta zerbitzua.

Pedagogia eta metodologia berriztatzen gara, garai eta lekuen beharretara egokituz. 2018-19 ikasturtean, ikasle guztiek, Lehen Hezkuntzako 5.mailatik DBHko 4. mailara arte, ikasketak Google aplikazioekin, Chromebook ordenagailuz eta lizentzia digitalen bidez lan egingo dute.

Berrikuntza-plan metodologikoa garatu dugu, ikastetxearen arlo guztiak estaltzen dituena: Haur Hezkuntzan estimulazio goiztiarra; Lehen Hezkuntzan eta DBHn, Lan kooperatiboa eta AOIa, , eta Batxilergoan, Boluntariotza proiektua.

Paseo Fray Francisco, 1
01007 Vitoria / Gasteiz
Araba

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

• A eredua
  • B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Oso identifikatuta sentitzen naiz eskolarekin, eta bere lan giroarekin. Oso giro ona dago langeletan, eta irakasleekin oso harreman gertua dugu ikasleok.

Ivo Gómez de Segura, Ikaslea

Bat nator eskolarekin eta bere lan egiteko erarekin. Oso pozik sentitzen naiz ikasleei ematen zaien tratuarekin eta irakasleen ardurarekin ikasleenganantz.

María Poncela, Ikaslea

Ikastetxeak dituen balio kristau, solidario eta demokratikoak irakasleok defendatzeko ardura daukagu; horrek, denon arteko harremanak hurbildu eta Corazonistas familia sendotzen du

Arkaitz Lóriz