Portugalete

Ntra. Sra. del Carmen Ikastetxea

1 urtetik 18 bitarterako ikastetxea

Webgunean sartu

Ikastetxe katoliko eta integratzailea gara. Sormena eta plastikotasunaren bidez, ikasleek haien gaitasun guztiak garatu ditzaten lan egiten duena. Hurbiltasunetik, pertsonak etxean bezala sentiarazten ditugu, haiek diren legez hitz egin dezaten.

Pertsonalizazioa garatzen dugu, bakoitzaren onena ateraraziz, balio eta baloreekin. Horretarako, metodologia aktibo eta moldagarrien aldeko apustua egiten dugu, lan kooperatiboan eta autonomoan oinarrituz non ikaslea bera den ikasketa prozeduraren protagonista nagusia.

Gure Hezkuntza-proiektuaren zutabe nagusiak hauek dira: Estimulazio Goiztiarra, Psikomotrizitatea, Gaitasunen Garapena, Kooperatibo eta Diziplinarteko Lana, Teknologia Berriak, Eleaniztasuna eta Barnekotasuna.

Cantón de la Iglesia, 2
28920 Portugalete
Bizkaia

33Ikasgela

67Hezitzaileak

718Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Eskolan oso gustura nago. Oso dibertigarria da arbel digitalekin jolasak egitea. Jantokiko janaria oso goxo dago eta…aurten badaukagu rokodromoa!!!

Natalia Oliveria, Ikaslea

Aurten barnetegian filme bat egin dugu, ezin hobetu pasatu dugu elkarreikin!. Beste aldetik, klasean taldeka ordenagailuekin lan egitea oso ondo dago.

Estibaliz Romera, Ikaslea

Ikastetxearen filosofia pedagogikoak ikasleekin euren trebetasunak eta inteligentzia mota ezberdinak proiektu kooperatiboen bidez lan egiteko aukera luzatzen dit.

Miren Andone, Irakaslea