Bilbao

2 urtetik batxilergo 2. mailararteko ikastetxea

Webgunean sartu
colegio-nuestra-senora-del-carmen-ikastetxea-kristau-eskola

Nuestra Señora del Carmen ikastetxea familia handia da eta eta Bilboko erdi-erdian gaude. Gizartearen eta munduaren ikuspegi kristauarekin, pertsona autonomoak, kritikoak, akademikoki adituak, gizarte eta ingurugiroarekin konprometituak hezten ditugu.

Gure ikasleen garapen osoa eta zoriona bilatzen ditugu. Horretarako, baloreak, metodologia eta teknologia berritzaileak, eleaniztasuna eta sormena lantzen ditugu.

Heziketa-eskaintza zabala 2 urtetik batxilergoko 2. mailaraino. Gure hezkuntza-proiektuak,zentzuzko bizi proiektu batean errealizatzeko eta garaiko desafioei aurre egiteko gaitasuna ematen die ikasleei.

Arechavaleta Kalea, 8
48010 Bilbao
Bizkaia

944212061

32Ikasgela

55Hezitzaileak

814Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua

Zerbitzuak

• Dibertsifikazio gela
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

En el colegio aprendo y me lo paso muy bien. Es pequeño, nos conocemos todos y nos llevamos bien. Hay gente muy maja y las clases son muy agradables.

Uxue Sustatxa, Ikaslea

Nuestro colegio es un valor por sí mismo. Un proyecto para formar personas íntegras,capaces de hacer bien su trabajo como muestra de su compromiso con la sociedad.

Joseba Mardaras, Irakaslea