Bilbao

Scientia San Pedro

0 urtetik 16 bitarterako hezkuntza barneratzaile eleanitza

Webgunean sartu

Scientia San Pedro ikastetxeak ehun urtetik gorako esperientzia du formakuntzan. Hezkuntza barneratzaile eta eleanitza eskaintzen du, 0 urtetik 16 urterarte. Bakarkako tratua bermatzen dugu, ikasle bakoitzaren beharretara egokitutakoa, eta ingurune konprometitu eta solidario batean egunetik egunera hazteko aukera ematen diguna.

Hezkuntza komuninate berezia gara, oso familiarra, hurbileko errealitate eta gertakarietara oso lotuta dagoena. Hobekuntza jarraitu batera bultzatzen gaituena, gaur egungo erronka berriekin bat datozen desafio sozial eta tekno-pedagogikoei erantzuna emateko baliogarria.

Campo Volantín, 36
48007 Bilbao
Bizkaia

21Ikasgela

33Hezitzaileak

340Ikasle

Hezkuntza maila

Hizkuntza eredua

• B eredua
  • Eredu hirueleduna

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Jardunbide Egokiak

Ikusi jardunbide egoki denak
“DN-CAS”: Iparrorratz berria orientatzeko
Vitoria / Gasteiz
Hezkuntza emozionala

Proiektua DN-CAS praktikan jartzean datza, hau da, bateria neurop...

Gehiago irakurri

Al entrar en “mi Cole” en el curso 96-97 percibí el extraordinario ambiente tanto entre las Hermanas, compañeros, familias y alumnado. 22 años después este ambiente familiar sigue siendo uno de nuestros rasgos de identidad más importantes.

Julen Lanbreti, Irakaslea

En él pasé horas y horas de mi infancia y adolescencia en las que me fui construyendo como persona. Y en ello continúo, construyéndome ahora también como maestra.

Berta Vea, Irakaslea