Errenteria

Ikastetxe erlijioso eleanitza

Webgunean sartu
egiluze-hijas-de-la-cruz-kristau-eskola

Egiluze – Hijas de la Cruz ikastetxeak 100 urte baino gehiagoko esperientzia du, hala ere, berrikuntza pedagogikoa du ardatz bezala.

Hiru urteko gelatik hiru hizkuntza lantzen dira: euskara, ingelesa eta frantsesa.

Gertutasuna eta banakako arreta dira desberdin egiten gaituzten ezaugarriak.

Carretera Zamalbide s/n
20100 Errenteria
Gipuzkoa

18Ikasgela

353Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
egiluze-hijas-de-la-cruz-kristau-eskola

Aniztasuna baloratzen dugu eta denok ez dugula ikasteko modu bera ulertzen dugu. Hau dela eta, eguneroko ikas-irakas prozedura egokitzen dugu era hurbil eta gertu bat erabiliz.

Josune Babace, Irakaslea

egiluze-hijas-de-la-cruz-kristau-eskola

En nuestro cole nos conocemos todos. Nos gustan mucho las nuevas actividades que hacemos como los workshops solidarios o las actividades de Aprendizaje y servicio así como las actividades deportivas.

Asier Álvarez, Ikaslea

egiluze-hijas-de-la-cruz-kristau-eskola

Eskola hurbila non familiak eta irakasleok oso harreman estua dugu. Lankide taldea ezin hobea, dedikazio handiarekin non berrikuntza eta formakuntza eskutik datoz.

María Luisa Álvarez, Irakaslea